Wpisy oznaczone tagiem "pedagogika" (34)  

gablotka-szkolna
 
Osobom zainteresowanym tematem pedagogiki przeżyć i/lub szukających ciekawych form pracy z grupami warto polecić świeżo wydaną monograficzną pozycję „Pedagogika przeżyć Praktycznie”. Książka ta napisana jest głównie z myślą o praktykach pracujących z grupami (dorosłych oraz dzieci i młodzieży): nauczycielach szkolnych i przedszkolnych, liderach młodzieżowych, młodych pedagogach i trenerach, instruktorach harcerskich, duszpasterzach młodzieżowych, edukatorach leśnych, zaangażowanych rodzicach, wychowawcach świetlic i domów kultury, pasjonatach pracy grupowej oraz innych osobach zajmujących się edukacją nieformalną.
 

burzliwe-niebo
 
Sombra:

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

pajabier4444
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

sabinq
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

burzliwe-niebo
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

justonesecond
 
znowu porządki w ogrodzie.
znowu wielka rozkmina.

zastanawiałam się czy rzeczywiście podoba mi się mój kierunek studiów. chyba nie do końca.
jestem bardziej stworzona do pracy z dziećmi niż do latania z pistoletem.
szybki prysznic i weszłam na wszystkowiedzące google.

interesuje mnie *Poznań, 3miasto albo Warszawa* - pod względem uczelni.
trochę zniechęciły mnie do dalszego szukania podane pi razy drzwi dane dotyczące progów punktowych.
dlatego zwracam się do Was.
*Może któraś z Was studiuje lub ma zamiar studiować pedagogikę wczesną edukację z logopedią albo opiekuńczo- wychowawczą, lub jakąkolwiek, w miastach, które wymieniłam wcześniej i może orientuje się jak to było w tym roku z rekrutacją?*
Byłabym niezmiernie wdzięczna.
__________________________________________________

*bilans*

*śniadanie* : 11:00, kromka chleba razowego ze słonecznikiem + szynka wiejska + jogurt danio light + garść just fit + 0,5l zielonej herbaty
*obiad* : 14:30, talerz zupy jarzynowej + 4 pierogi z mięsem bez okraszania
*podwieczorek* : 17:30, pomidor z cebulą + 0,5l zielonej herbaty
*kolacja* : 20:00, activia + marchew + szklanka zupy jarzynowej +0,5l zielonej herbaty

+ 1l wody

*1100kcal*
*białko* : 50g
*tłuszcze* : 30g

*1* dzień diety
*12* dni do MC
*68* dni do *celu 1*

*2h* sprzątania w ogrodzie
*100* brzuszków (serie po 25)
brzuch i tyłek z Mel B.
__________________________________________________

z ciekawości policzyłam kalorie. myślę, że będę najedzona, a tak naprawdę zjem małokalorycznie ; )
  • awatar black_meggy: zapraszam do siebie! Nowa notka, a w niej makijaż dzienny! napisz, co o nim sądzisz!:)
  • awatar Rudzikowa: Węglowodany na kolację są jak najbardziej ok ale tylko te o niskim indeksie glikemicznym, czyli np. kasza gryczana czy jaglana albo makaron razowy, ryż brązowy.
  • awatar ٭ Natalia: bardzo ładne zdjęcia :)
Pokaż wszystkie (4) ›
 

burzliwe-niebo
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

burzliwe-niebo
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

ebook-klasyka
 
Autor: Teodozy Sierociński  

Publikacja pochodzi z bazy Polskiej Biblioteki Internetowej.

Książka cyfrowa została przygotowana w najwygodniejszym formacie ePub, który umożliwia komfortowy odczyt na większości czytników e-booków na świecie wspierających standard ePub oraz w aplikacjach mobilnych na telefonach, tabletach itp. Format umożliwia intuicyjną zmianę układu tekstu, powiększania i pomniejszania rozmiaru czcionki.

Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)pedagogika_czyli_nauka_wych…

Więcej ebooków z działu "klasyka literatury", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-klasyka-literatury.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Załóż konto w Nexto i oszczędzaj nawet do 80%
czytajnas.nextore.pl/nexpressopremium.xml#lp_premium
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

ebook-poradniki
 
Książka jest próbą interpretacji teorii wychowania autorytarnego w Polsce na przestrzeni lat 1948-1989. Stanowi opracowanie łączące przegląd literatury z elementami autorskiej analizy wybranych teorii i koncepcji wychowania.
Celem pracy było dokonanie metaforycznej analizy współczesnej pedagogiki autorytarnej. Zagadnienia przeanalizowano z teoretycznego, filozoficznego oraz historycznego punktu widzenia. Autorka starała się przedstawić, na czym polega odrębność pedagogiki autorytarnej jako odrębnego systemu wychowawczego, czym różni się od innych teorii i jakie czynniki decydują o jej strukturze i efektywności. Adresatami publikacji są zarówno teoretycy, jak i praktycy pedagogiki, którzy dzięki tej pozycji mają szansę zgłębić istotę zjawisk odnoszących się do autorytarnego systemu wychowania, które mimo pluralizmu ofert są stale obecne we współczesnej teorii i praktyce pedagogicznej. Jednym z celów pracy jest także uwrażliwienie na niebezpieczeństwa kryjące się w tym typie oddziaływań wychowawczych.

czytajnas.nextore.pl/(…)pedagogika_autorytarna__gen…

Więcej ebooków z działu "poradniki", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-poradniki.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Codziennie najnowsze czasopisma i gazety prosto na Twój komputer.
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując cyfrowe wydania:
masz24.pl/gazety-i-czasopisma-cyfrowe-wydania.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

ebook-poradniki
 
W opracowaniu zaproponowano metody przydatne do realizacji działań wychowawczych wskazanych przez podstawę programową wychowania przedszkolnego (np. budowanie przez dzieci obrazu samego siebie, wprowadzanie w świat wartości).

Autorka wprowadza Czytelnika w teoretyczne podstawy dramy i happeningu oraz warunki poprawnego stosowania ich w edukacji małego dziecka. Przedstawia również praktyczne przykłady dramy w postaci scenariuszy zarówno dram, jak i happeningów edukacyjnych. Ważnym elementem w publikacji jest opisanie stosunku dzieci, rodziców i pracowników przedszkola do tego typu przedsięwzięć.

Książka powinna zainteresować studentów wydziałów pedagogicznych (wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe, pedagogika opiekuńcza i resocjalizacja), nauczycieli przedszkoli, wychowawców domów dziecka, świetlic szkolnych, środowiskowych, resocjalizacyjnych oraz socjoterapeutycznych.

czytajnas.nextore.pl/(…)drama_i_happening_w_edukacj…

Więcej ebooków z działu "poradniki", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-poradniki.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Codziennie najnowsze czasopisma i gazety prosto na Twój komputer.
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując cyfrowe wydania:
masz24.pl/gazety-i-czasopisma-cyfrowe-wydania.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

epartnerzy
 
Prezentowana publikacja podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie: Jakie czynniki decydują o tym, że niektórzy wiodą udane i pełne sukcesów życie zawodowe, podczas gdy inni się borykają z rozmaitymi problemami? Do niedawna uważano, że czynnikiem w największej mierze decydującym o sukcesie jest sprawność intelektu wyrażona współczynnikiem inteligencji. Obecnie jednak kładzie się nacisk na udział takich czynników jak: inteligencja emocjonalna, inteligencja społeczna, zdolności twórcze czy intuicja. W książce wskazano dwa rodzaje najistotniejszych problemów badawczych. Pierwszy, zasadniczy problem teoretyczny (poznawczy), to pytanie o strukturę ludzkich zdolności. Natomiast drugi rodzaj problemów badawczych można określić mianem praktycznych i dotyczy on potencjalnego wpływu, jaki wymienione zdolności osobno oraz łącznie wywierają na osiągnięcia szkolne młodzieży. Książka składa się z dwunastu rozdziałów. W początkowych omawiane są podstawowe koncepcje wiążące się kolejno z inteligencją akademicką, emocjonalną, intuicyjną oraz kreatywnością. W rozdziale piątym spróbowano dokonać syntezy, łącząc te zdolności w spójny model. W kolejnych rozdziałach Czytelnik znajdzie zarówno względnie proste analizy statystyczne (np. porównywanie średnich z wykorzystaniem testu t-Studenta), jak również bardziej zaawansowane techniki analizy danych (np. analizę czynnikową, analizę skupień, skalowanie wielowymiarowe, analizy regresji, wariancji, analizy korelacyjne). Pracę zamyka rozdział dwunasty, który jest autorskim programem rozwoju zdolności.

Treści przedstawione w tej książce adresowane są do Czytelników uprawiających psychologię, pedagogikę lub socjologię oraz do studentów tych dziedzin, a także pedagogów i wychowawców oraz wszystkich osób zainteresowanych psychologią.

Darmowy fragment:
www.aspiracja.com/(…)konstelacje_zdolnosci-demo.pdf…


Pełna wersja:
epartnerzy.com/(…)konstelacje_zdolnosci_p17780.xml…


**********
W Salonie Cyfrowych Publikacji ePartnerzy.com - GWARANCJA 100% SATYSFAKCJI, a także gwarancja najniższej ceny ZAPEWNIONA!

Więcej publikacji pod adresem:
epartnerzy.com/
 

epartnerzy
 
Szanowny Czytelniku, Nauczycielu, Logopedo!
Książeczka, którą bierzesz do rąk, ma Ci służyć w pracy z dziećmi do doskonalenia przez nie pięknego i poprawnego wymawiania polskich głosek oraz utrwalania ich pisowni. Moim zamysłem było napisanie tekstów logopedycznych pomocnych w pracy z małymi dziećmi. W rezultacie powstał zbiór wierszyków o każdej głosce, włącznie z rozróżnieniem zapisu ortograficznego, np. u – ó, h – ch, ż – rz, a także głosek zmiękczonych, np. pi, bi, li itd. Myślę, że dzięki temu nauczyciele nauczania początkowego będą mogli wykorzystywać te wierszyki jako pomoc przy wprowadzaniu kolejnych literek, a logopedzi jako narzędzie pomocne w ćwiczeniach wymowy. Wierszyki mają tę zaletę, że są krótkie, rytmiczne, a ich tematyka wiąże się z życiem dziecka, jego wyobraźnią, otwartością na przyrodę oraz naturalną skłonnością do fantazji. Dlatego też wiele tekstów ma charakter minibajeczek. Jestem przekonana, że książka przyda się Państwu w pracy zarówno z dziećmi, które mają problemy z poprawną artykulacją, jak i tymi, które dopiero poznają polski alfabet.

Elżbieta Śnieżkowska-Bielak

Darmowy fragment:
www.aspiracja.com/(…)mowie_wyraznie-demo.pdf…

Pełna wersja:
epartnerzy.com/ebooki/mowie_wyraznie_p17830.xml

**********
W Salonie Cyfrowych Publikacji ePartnerzy.com - GWARANCJA 100% SATYSFAKCJI, a także gwarancja najniższej ceny ZAPEWNIONA!

Więcej publikacji pod adresem:
epartnerzy.com/
 

epartnerzy
 
Czwarta część książek zawierających pomysły do wykorzystania przez nauczycieli w nauczaniu zintegrowanym w klasach I-III. Zawiera różnego rodzaju zajęcia, które powinny urozmaicać życie uczniów w szkole. Są to pomysły nie tylko na miłe spędzanie czasu, ale także na bardziej efektywne i dające więcej możliwości nauczycielowi oraz jego wychowankom na działanie.
Wiele z tych pomysłów ma na celu ośmielenie dzieci do tego, aby chętnie i bez obaw opowiadały o tym, co je interesuje, co lubią robić i co im najlepiej wychodzi. Zabawy te mają pomóc nauczycielowi w poznaniu ucznia, rozwijać pozytywne postawy moralne i społeczne, pomagać w pokonywaniu różnych przeszkód, zachęcać do współpracy w zespole, uczyć asertywnych zachowań, uczyć wyrażać własne zdanie. Najważniejszym ich celem jest nauczenie dzieci wiary we własne siły i możliwości, by realizowały cele , które sobie wyznaczą i nie zrażały się napotkanymi przeciwnościami.

Darmowy fragment:
www.aspiracja.com/(…)rozwijanie_fantazji_zaintereso…

Pełna wersja:
epartnerzy.com/(…)rozwijanie_fantazji,_zainteresowa…

**********
W Salonie Cyfrowych Publikacji ePartnerzy.com - GWARANCJA 100% SATYSFAKCJI, a także gwarancja najniższej ceny ZAPEWNIONA!

Więcej publikacji pod adresem:
epartnerzy.com/
 

 

Kategorie blogów