Wpisy oznaczone tagiem "pole" (85)

rochelle303

“Bądź sobą, wszystkie inne role są już zajęte”

Cześć!
Witam was w 300 wpisie! Nie wieżę, że tak szybko minęło mi 300 wpisów. Ostatnio w nocy padało, a ja, poranny ptaszek wstałam o 7 : 07 załapałam się na piękną scenerię na polu <333. Bez zbędnego gadania mam dla was zdjęcia Anieli.
Enjoy!

> patrz jak wysoko weszłam! wyobraź sobie, że się w ogóle nie bałam! <

♥To zdjęcie zdecydowanie idzie do moich ulubionych Anielkowych zdjęć♥

To by było na tyle. Powiem wam, że zdjęć jest tak mało, bo zwierzaki mi nie pozwalały robić zdjęć :3.

♥♥♥Bonus♥♥♥

^ na górze widzicie wielkie zainteresowanie Anielką^

Jak jeszcze pamiętacie, mój kotek (ten czarny co jest na zdjęciach) został pogryziony przez psa. Dostał odpowiednie leki i w ogóle nie kuleje :D.
Myślę, że zdjęcia się spodobały. Piszcie, w komentarzach, jakie najbardziej. Mi ostatnie ♥♥♥.
To by było na tyle!
Bayo!
Wasza Rochi ♥♥♥

polnamiovggizy

Wyjazd na www.campingecho.pl w okresie letnio wakacyjnym w celu wielu osób okazuje się doskonałego rodzaju odmiana taniego wypoczynku oraz uniwersalnego relaksu umożliwiającego szybkie zregenerowanie sił witalnych. Możliwość ta cieszy się szczególnie dużym zainteresowaniem wśród raz po raz większej rzeszy osób młodych poszukujących podczas gdy najtańszych form tudzież potencjał w zakresie spędzania swojego wolnego czasu w czasie wakacji. W celu zorganizowania wyjazdu oraz przyjemnego wypoczynku wystarczy, dlatego że odszukanie interesującego tudzież dobrze przygotowanego miejsca, na którym znajduje się sfera namiotowe zapewniające admitancja aż do sanitariatów. Na bank w naszych poszukiwaniach najlepiej jest skoncentrować się na potrzebie czy tez chęci odszukania pola namiotowego mającego nam do zaoferowania interesujące widoki środowiska naturalnego. Przeważająca gros osób decydujących się na skorzystanie spośród tego rodzaju opcji ceni sobie w wielce ekscentryczny metoda wszystkie te pozycja z możliwie bliskim dostępem do akwenów wodnych. Bezsprzecznie każda z osób decydujących się na wyjazd w oparciu o tego rodzaju opcje posiada inne preferencje. Ba nie wszyscy ciepławy turyści musza tez egzystować zafascynowani tego rodzaju spędzaniem swojego wolnego czasu podczas urlopu wakacyjnego. Tym z większym natężeniem, o ile wybrane już pole namiotowe bywa regularnie odwiedzane za sprawą hordy kąśliwych komarów. Każda z osób wyjeżdżających na ferie w okresie letnim ceni sobie nade całokształt zadowolenie zaś słodki odpoczynek z dala od momentu gwaru miejskiego natomiast bez towarzystwa dokuczliwych komarów wcale z trudem niekiedy dających się we znaki. W wielu przypadkach nie stale skuteczne okazują się różnego rodzaju odstraszacze a jedynym skutecznym działaniem być może istnieć pozostawienie takiego miejsca. Dlatego tez zanim ostatecznym wyborem poprawnie jest poznać się z sytuacja zaś poznać miejsca, które nie są odwiedzane w dowolny liczniejszy podejście za sprawą uciążliwe komary. Na bank w wielu przypadkach na to azali te dokuczliwe owady będą na danym polu namiotowym będzie miała doniosłość aura w danym dniu.

milutkosiezrobilo

Hejo!
Nie było mnie tu gruuubo ponad miesiąc :P
Nie z mojej winy. To Pinger szalz tymi przerwami technicznymi~! A teraz o dziwo dopuścił mnie do bloga :)
Dzięki, Pingerku, kocham Cię <33
U mnie nic nowego. Lalki te same, wszystko mają te same. Jedyne co dla nic kupiłam w tym okresie to dwa zestawy ubranek :)
Przed wczoraj byłam też na krótkim plenerze, krótkim, bo zaczęło lać -_-
O mało Lucy mi nie zamokła xD

+bonus

Btw. Zastanawiam się nad sprzedażą Lucy. Ktoś zainteresowany?
Powoli wracam :)
Bocian :)

lalkowicz

Ahoy! dzisiaj tak na ,krótko .
Może uda mi się,żeby Matt miał współlokatorkę(podpowiedź byul,długie latajace uszy, xd) W szkole jak zawsze słabo,dzisiaj miałem wycieczkę z kilkoma uczniami i dwoma nauczycielkami pod ratusz czytać literaturę Xd ,po 3 godzinach stania w słońcu prawie straciłem przytomność
i jutro zapaszam na sesyjkę Matta

kamidin2

Jopi:

kamidin2

Jopi:

pokochaj.rap

Od zawsze uwielbiałam spontany, dzięki nim rodzą się największe wspomnienia. Wczorajszy był jednak dość nietypowy, ponieważ dokładnie o tej porze (koło północy) błądziłam z przyjaciółmi w jakimś polu.
Wszystko oczywiście zaczęło się niepozornie od drogi 'na skróty', której nikt nie znał, przy czym okazała się jakieś 5km dłuższa niż normalna a przez większość drogi musieliśmy prowadzić rowery, gdyż siano uniemożliwiało jakąkolwiek jazdę.
Tu zdj. z drogi powrotnej, gdzie ładnie widać jak Daniel na naszym pięknym rumaku ciągnie za sobą słomę. ;)
2014-07-06 05.26.17.jpg

Jakby nie patrzeć moje buty też nieco ucierpiały.
2014-07-06 06.22.36.jpg

Ale do sedna, wybraliśmy się na przejażdżkę rowerową o 23 i  postanowiliśmy spotkać się ze znajomymi, który mieszkają ponad 30km od wioski przyjaciółki, u której spędziłam ostatnie kilka dni.
Do tej pory nie mam pojęcia, co tak naprawdę nam odwaliło, że wylądowaliśmy aż w Klb. ;)

W sumie zrobiliśmy około 70 kilometrów w obie strony. Moje kolano wymięka ale po 3dniach bez ćwiczeń przejażdżka na pewno wyjdzie mi na dobre.
Oto kilka fotek z drogi powrotnej.
2014-07-06 05.33.09.jpg

2014-07-06 05.31.12.jpg

Oczywiście bez małego postoju się nie obeszło. (;
2014-07-06 05.11.07.jpg

2014-07-06 05.38.49.jpg

2014-07-06 05.38.43.jpg

Skoro 'dobre wychowanie-wracaj na śniadanie' to jesteśmy bardzo dobrze wychowane. : D

2014-07-06 08.29.08.jpg

blue.raven

tyncia

• awatar 69 naszym życiem ^^: Właśnie .. po chuj.. ? :(
  • awatar Jula i Nati ;3: Super blog ;) Wpadnij do mnie, skomentuj, polajkuj, odwdzięczę się tym samym ; ) Jeśli ci się u mnie spodoba, obserwuj, zrobię tak samo ;)

omega123

can't remember to forget you.: dam wam tutaj kilka zdjęć , które sama wykonałam , możecie oceniać , które wam się najbardziej podobają o ile w ogóle się podobają ; ]
//paulinaa
p.s. kiedyś dodam może inne , ale to zależy od waszej opinii na temat tych zdjęć ; )
  • awatar Chers: Bardzo ładne, tylko tego kotka to powinnaś przerobić i poprawić ostrość. ;) Zapraszam do mnie. ^^
  • awatar Wild Berry: słodki kotek piękne widoki
  • awatar Secrets of hurts: Faaajne xx

kciuk-pl

Ziemskie pole magnetyczne zaczyna szaleć. Od jakiegoś czasu słabnie i przemieszcza się. Naukowcy ustalili, że nastąpi zmiana biegunów Ziemi, jednak nie dokona się ona poprzez odwrócenie magnetyczne północy z południem, jak dotychczas przypuszczano. Artykuł w linku.

Link: www.kciuk.pl/Zmiana-pola-magnetycznego-Ziemi-To-…

pieniadz

Tajwańscy farmerzy pobili rekord świata w sadzeniu ryżu. 1215 osób równocześnie obsadzało pole ryżowe.
Tagi: Tajwan Farmerzy Pole Ryż Guinness Rekord Sadzenie Ze świata Data: 2012-08-20
www.video.pieniadz.pl/(…)tajwanscy-farmerzy-pobili-…

yourinspiration

Ostatnio było zakończenie, tym razem wypoczynek. Koszalin again :D Na razie trzy najlepsze.
Bardzo miły dzień. A właściwie wieczór, bo gdy większość śledziła mecz otwarcia my szalałyśmy na zdjęciach :D
Żeby nie było - obejrzałyśmy pierwszą połowę z obywatelskiego obowiązku ^ ^

basia 2 (16)afga.jpg

basia i wiola (3).JPG

baska (1).JPG

suigintou

Naomi Takeda: Dzisiaj znów musiałam jechać na pole. Nie ma to jak wyrywać żyto i pszenżyto z pszenicy. Trzeba "wypielić" całe pole -.-
A teraz będę oglądać mecz Niemcy : Portugalia.

Naomi Takeda: W końcu pozbierałyśmy te kamienie. Powyrywałyśmy też zielsko ze zboża. Poszło całkiem szybko, ale strasznie bolą mnie nogi.. Teraz pojedziemy do miasta.
Wydrukowałam sobie napis na drzwi od mojego pokoju: "Obiekt nieużytkowany
Wstęp wzbroniony" - wszystko drukowanymi literami ^^

suigintou

Naomi Takeda: Jak ja dzisiaj wcześnie wstałam O.o Sama się sobie dziwię.
To miał być fajny długi weekend, a ja muszę jechać na pole i kamienie zbierać. Chciałabym, żeby teraz zaczął padać wielki deszcz, wtedy zostałabym w domu. Może jakiś cud się zdarzy.
Nie mogę doczekać się tej wycieczki. I mam nadzieję, że pojedzie co najmniej 28 osób. Będzie spływ kajakowy, którego trochę się boję. W pokoju będę z moją kuzynką i z takimi jakimiś dziewczynami z jej klasy.