Wpisy oznaczone tagiem "pompki damskie" (3)  

grubasek008008
 
Grubasek Wita . ♥

26 luty 2015r

Ohh Wiosnoo witaj ! <3 Jak widać za oknem wiosna zadomowiła się w mojej okolicy na dobre ; ) jestem z tego powodu bardzo zadowolona daje mi to dużą motywację. Waga pokazała dzisiaj znów o 0,5kg mnie a to oznacza, że schudłam już 3kg ; ) Ćwiczenia wykonane obiadek, na którym był ryż i gotowany kurczak zjedzony : ) także zaraz ubieram sie i wychodzę na długi marsz

Ćwiczenia :

wyzwanie -> 80 brzuszków
wyzwanie -> 80 przysiadów
wyzwanie -> 90 skrętoskłonów
wyzwanie -> 55 skłonów
wyzwanie -> 45 nożyc pionowych
wyzwanie -> 45 nożyc poziomych
wyzwanie -> 25 damskich pompek
wyzwanie -> 50 pajacyków
wykop nogi lewej pionowo -> 40
wykop nogi prawej pionowo -> 40
wykop nogi lewej poziomo -> 40
wykop nogi prawej poziomo -> 40
mel b cardio -> 13min
Cardio dance -> 10min
marsz z praca rąk -> 48min
Dzień bez słodyczy -> Zaliczony !
Dieta -> Zaliczona !

Wasz Grubasek . ♥

*MOTYWACJE*

images (11).jpg


pobrane.jpg


images (12).jpg
 

sevensperfection
 
Sevens perfection:

Bilans:
10:30  -  owsianka na wodzie [35g płatków owsianych] (130 kcal)
13:30  -  kakao [260g mleka 2%, półtora łyżeczki gorzkiego kakao nisko tłuszczowego] (150 kcal)
16:00  -  kanapki [2 kromki chleba pełnoziarnistego ze śliwką, plaster mielonki] (160 kcal)
17:30  -  kawa z mlekiem (20 kcal)
19:00  -  kanapka [kromka chleba tostowego 3 ziarna, gotowane jajko, szczypiorek] (165 kcal)
+ zielona herbata, woda
razem ----> 825 kcal

ćwiczenia:
50 pajacyków, 50 brzuszków, 10 pompek damskich
całość powtórzona 10x, czas trwania: 30 minut + 3 minuty rozciągania = 33 minuty treningu

Brakowało mi tego - ćwiczeń. Lepszy humor, samopoczucie i większa motywacja na przyszłość. To jest to!
ołjeaaa :D
  • awatar Skinny18: ta na bieżni przypomina mi mnie :) dobrze ci idzie, to ma się rozumieć ćwiczenia już na stałe zostają? :)
  • awatar klara8888: świetnie Ci idzie, daj mi trochę motywacji bo potrzebuję silnego kopa w dupę :P
  • awatar Genttle: Omomm pyszności na zdjęciach. :D Podziwiam za każdego pajacyka! Nie znoszę tego i nie umiem. xd Kurcze tak jest, że jak ćwiczysz to masz później niezły humor i pełno chęci. :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

sevensperfection
 
Sevens perfection:

Bilans:
10:30  -  kakao [1,5 łyżeczki kakao gorzkiego nisko tłuszczowego, 1,5 szklanki mleka 2%] (200 kcal)
15:00  -  gotowane jajko, pomidor, ogórek, łyżka oliwy z oliwek (200 kcal)
17:00  -  kawa z mlekiem (30 kcal)
18:00  -  ziemniaki z sosem, kurczak (300 kcal)
20:45  -  sałatka [sałata, pomidor, ogórek, marchewka, łyżka oliwy z oliwek, sok z cytryny] (155 kcal)
+ zielona herbata, woda
razem ----> 885 kcal

ćwiczenia: 400 pajacyków, 400 brzuszków, 80 pompek damskich, rozciąganie
_______________________________________________________

edit
Muszę to napisać, bo nie każdy się łapie w moich ćwiczeniach. Nie potrafiłabym zrobić 400 pajacyków na raz - wiadomo...

Jest tak:
50 pajacyków
50 brzuszków
10 pompek damskich

i ten ciąg powtarzam 8 razy. Tak więc wychodzi, jak napisałam wcześniej. Ten trening trwał około 30 minut.
  • awatar Skinny18: oddaj troche sosu z obiadu bo ja nie mialam :-). kurcze jak ty to robisz ze wyglada jedzenia na duzo a kalorii tak malo? :-)
  • awatar Sevens perfection: @Skinny18: warzywka są małokaloryczne, ale staram się wszystko ważyć. tak mi wychodzi. w sumie to nie ma dużo tego jedzenia. wydaje się dużo, bo wszytko wypisuję. może zacznę dodawać do wszystkiego gramy - ile co waży.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 

Kategorie blogów