Wpisy oznaczone tagiem "porady dietetyczne" (2)  

dieta4you
 
Kilka cennych porad odnośnie odchudzania.

1. Pierwsza zasada kalorii: każdy funt odpowiada 3500 kaloriom, więc dzienny deficyt 500 kalorii może doprowadzić do utraty wagi w ilości 1 funta tygodniowo, a 1 funt to prawie 0,5kg.

2. Uważaj na cukier: Twój organizm przetwarza węglowodany inaczej niż tłuszcze i białka. Podczas gdy tłuszcze i białka są przetwarzane wolniej i dają poczucie sytości, które trwa dłużej, węglowodany starczają na krócej i szybciej stajemy się głodni.

3. Pomijanie posiłków - jeśli opuszczasz posiłki w ciągu dnia, często prowadzi to do podjadania później w nocy.

4. Dieta i ćwiczenia: Jeśli już zmniejszyłeś/aś liczbę kalorii do 1200/1500 dziennie, zamiast nadal starać się zmniejszyć ilość kalorii, lepiej spróbować zwiększyć wydatek kaloryczny. Ćwiczenia sprawią, że poczujesz się lepiej i ułatwią spanie w nocy.

5. Wszystko jest lepsze niż nic: jeśli nie możesz zrobić dużych rzeczy, zacznij od małych lub tych najmniejszych. Lepiej zrobić cokolwiek niż nic.

Utrata i utrzymanie niskiej wagi to nie tylko dieta i ćwiczenia fizyczne, to kompletna zmiana stylu życia. Zmiany stylu życia i nawyków nie zdarzają się jednak w ciągu jednego dnia, dopiero utrwalone zmiany przyniosą trwałe rezultaty.

To tylko kilka wybranych porad. Dużo więcej znajdziesz klikając w poniższy odnośnik.
wpis24.pl/Dieta-porady/



odchudzanie.jpg
  • awatar gość: To jest właśnie to czego szukam. Nawet nie wiecie jak ciężko jest się odchudzać, kiedy brak kasy na dietę pudełkową a jednocześnie brak ochoty do ćwiczeń.
  • awatar gość: Liczenie kalorii ? Prowadzi tylko do irytacji jeśli to jest sposób na odchudzanie to nigdy nie zgubić kg! Szkoda czasu na takie bzdury!
Pokaż wszystkie (2) ›
 

izabela1997
 
pobrany plik (1).jpg


Witam kochani :)
Jak po świętach? U mnie dobrze. Jak zawsze w święta je się dużo różnego rodzaju potrawy, przekąski. Ja w te święta zjadłam ich sporo i przytyłam dwa kilo, jednak postanowiłam zgubić te nagromadzone przez święta kilogramy. Jeszcze nie wiem jak do tego się zabrać, ale myślę że od jutra zacznę do szkoły brać sobie jakieś zdrowe przekąski zamiast słodkich bułek ze sklepiku.
A czy wy kiedyś byliście na jakiejś diecie lub jesteście. Jeżeli ktoś z was jak jakoś bliżej z dietami to była bym bardzo wdzięczna za jakieś dobre i przede wszystkim sprawdzone rady.
Dobranoc kochani:* Do jutra ;P Pa :)
  • awatar I love my life: @Nieśmiała_KS: Dziękuję Ci bardzo :)
  • awatar Chrysalis ♕: @Silence ∆: Dokładnie. Nieśmiała_KS na mózg Ci padło czy coś? Serio myślisz, że jedna osoba więcej zarejestrowana na forum o takiej tematyce to sukces? Niektórzy chociaż zdają sobie sprawę z problemu i powagi sytuacji, ale Tobie już chyba musiało całkowicie wyprać mózg. Idz oddawać hołd anie gdzie indziej.
  • awatar Chrysalis ♕: Co do wpisu to nigdy nie wierzyłam w diety cud, najlepiej po prostu zmienić nawyki żywieniowe i dorzucić do tego jakąś aktywność. Skup się na jakości, wybieraj zdrowsze odpowiedniki niektórych produktów (np. zamiast jakiegoś owocowego jogurciku - jogurt naturalny z odrobiną miodu i różnymi ziarnami) więcej warzyw, owoce najlepiej do południa, ogranicz cukier czy syfiaste jedzenie (dobrym rozwiązaniem na początku jest tak zwany "cheat meal" raz w tygodniu), większość osób (w tym ja) chwali sobie też więcej posiłków w ciągu dnia, lecz drobniejsze porcje. Nie zapominaj też o piciu wody. Jak będziesz sumienna to gładko pójdzie, a oprócz mniejszej wagi zyskasz też lepsze samopoczucie, wygląd cery i włosów i można by tak długo wymieniać. :P
Pokaż wszystkie (6) ›
 

 

Kategorie blogów