Wpisy oznaczone tagiem "potrzeby" (71)  

xdpedia
 
besty.com.pl/3644/potrzebuje_twojej_obecnosci.html
Chcę Ciebie, chcę Twojego dotyku, uśmiechu. Chcę byś był przy mnie właśnie teraz, i o każdej porze, kiedy będę Cię potrzebować. Chcę byś mnie pocieszał, zabierał na spacery. Potrzebuje Twojej obecności.
 

keylaa858
 
Wpis tylko dla znajomych
MakeUpYourLife:

Wpis tylko dla znajomych

 

keylaa858
 
Wpis tylko dla znajomych
MakeUpYourLife:

Wpis tylko dla znajomych

 

keylaa858
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
MakeUpYourLife:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

keylaa858
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
MakeUpYourLife:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

xdpedia
 
www.xdpedia.com/20187/pragnienie_milosci.html
Chciałabym któregoś dnia idąc chodnikiem zdać sobie sprawę, że kocham. Że kocham na nowo, kogoś innego. I jeszcze bardziej, niż wcześniej.
 

ebooki24org
 
Czy zdarzyło Ci się, że Twój klient posiadał większą wiedzę na temat produktu/usługi, którą sprzedajesz?

Dzisiaj, gdy dostęp do informacji jest banalnie prosty, coraz trudniejsze staje się posiadanie przez sprzedającego przewagi informacyjnej. Konkurencja zarówno wśród firm, jak i wśród przedstawicieli handlowych jest coraz większa.

www.ebooki24.org/(…)badanie-potrzeb-klienta-urszula…

badanie_potrzeb_klienta.jpg
 

epartnerzy
 
„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!

- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.
- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).
- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.
- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.
- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.


Dorota Jędrzejewska – redaktor kreatywna, entuzjastka content marketingu. Jej specjalizacja to media społecznościowe i blogowanie.


Rafał Niemczyk – dziennikarz, copywriter. Specjalizuje się w copywritingu internetowym. Jest laureatem kilku konkursów literackich. Od 2011 r. prowadzi z Dorotą pracownię copywritingu.

Samo Sedno to seria nowoczesnych, praktycznych i podręcznych poradników, które trafiają w samo sedno. W serii znajdują się tytuły o tematyce m.in. biznesowej, parentingowej, psychologicznej czy dotyczącej zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.

Pełna wersja:
epartnerzy.com/(…)samo_sedno_-_copywriting__jak_spr…

darmowy fragment:
aspiracja.com/(…)copywriting_jak_sprzedawac_slowem_…

Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem - ebook.jpg


******
Więcej publikacji pod adresem:
epartnerzy.com
 

 

Kategorie blogów