Wpisy oznaczone tagiem "pozycjonowanie warszawa" (3)  

matyldak
 
Jestem zwolenniczką nowości. Internet okazał się strzałem w dziesiątkę w przypadku mojej działalności. www.intramedia.pl dokonało cudu- mam wielu klientów dla których pełnię ważną rolę. Od dwóch lat rozwinęłam firmę na dużą skalę, wszystko za sprawą właściwej pozycji w Internecie.
 

untraxx
 
<p>Pomyślmy sobie sklep w którym są położone rzeczy na pułkach bez żadnych cen a z umieszczoną informacją 'skontaktuj się ze sprzedawcą, otrzymasz indywidualną wycenę lub cena zależną od...'
Duża ilość firm z branży informatycznej <a href="effectmedia.pl">pozycjonowanie warszawa</a> nie pokazuje cen swoich usług informując jedynie o takiej możliwości usługi oraz o ofercie indywidualnej itp.
Po co firmy ukrywają swoje cenniki? Przeprowadziliśmy badanie rynku kilkuset firm z branży informatycznej (pozycjonowanie stron) wysyłając zapytania o tej samej lub identycznej treści jednocześnie przedstawiając się jako różne przedsiębiorstwa bądź jako osoby decyzyjne, podając również różny zakres planowanego budżetu na ten cel. Nasze wyniki były niesamowite, w kilkunastu przypadkach (ponad połowa badanych firm) okazywało się iż wycena tych samych fraz kluczowych dla pozycjonowania na ten sam czas w zależności od tego komu była robiona wyceniana usługi, były diametralnie inne. www.interprom.pl/image/pozycjonowanie_stron_www.jpg
Bywały firmy które mogły podawać trzy różne zestawienia w zależności od tego dla kogo robią wycenę i kto o taką wycenę pyta, oprócz tego maksymalna wycena zawsze była zbliżona do maksymalnego budżetu (przypadek ?). Aby mieć całkowitą pewność, żeby ktoś nie zarzucił, że ilości wyników uległy zmianom, po kilkunastu dniach zadawaliśmy ponowne zapytania tłumacząc się brakiem zdecydowania i proszą o ponowną kalkulację tych samych fraz aby mieć całkowitą pewność, że wcześniej otrzymane wyceny są aktualne. Oczywiście (to już nie było zdziwieniem) otrzymywaliśmy potwierdzenia iż w wycenie nic nie uległo zmianie i ceny są takie jak przedtem. Nie mniej jednak jak wytłumaczyć fakt, że jedna firma tworząc wycenę dla rzekomo trzech różnych partnerów czyli potencjalnych klientów, wyceniając te same frazy każdorazowo podawała trzy różne ceny w zależne od... no właśnie w zależności od czego ?...
Mam nadzieję, że artykuł daje do myślenia :)</p>
 

 

Kategorie blogów