Wpisy oznaczone tagiem "siłownia" (1000)  

pingeromania22
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

pingeromania22
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

badbunny
 
Bad Bunny: Mam ogromną zagwózdkę. Grubo zastanawiam się nad tym, czy nie zacząć trenować MMA. Rozmawiałam już z klubem, który prowadzi sztuki walki i dokładnie wiem co i jak. Jeżeli się zdecyduję to, ze względu na to że pracuje na zmiany, w jednym tygodniu trenowałabym poniedziałek, środa i sobota, a w drugim tylko w sobotę i tak by mi się zmieniało co dwa tygodnie. Więc jeden tydzień poświęcałabym głównie MMA, a drugi w większości siłowni. Jedyne czego nie chcę w tym wszystkim to złamanego nosa i to mnie w sumie głównie powstrzymuje od zdecydowania się na treningi :P

Jestem ogólnie podjarana tym pomysłem. Wreszcie mogłabym się na legalu bić z ludźmi :D
mma.png
  • awatar Schowek myśli: hahha dobre jeśli trzeba się wyżyć :D
  • awatar gość: co? ty? Weź się nie ośmieszaj!!!
  • awatar ms moth: I jeszcze się zastanawiasz?! :D Zaczynaj i to jak najszybciej! Z pewnością Cię wciągnie :P Ja marzę o kick-boxingu/krav madze, ale za sam dojazd musiałabym bulić 5 dych i zajmowałby 1,5 h w jedną stronę... :/ Tak więc jak masz okazję to ruszaj do boju :D W tym "wreszcie mogłabym się na legalu bić z ludźmi" znalazłam w Tobie bratnią duszę haha :D
Pokaż wszystkie (4) ›
 

badbunny
 
Bad Bunny: Kolejny tydzień. Kolejny poniedziałek. Kolejne tysiąc pięćset rzeczy do zrobienia :P

Wczorajszy bilans

Śniadanie:
♥ 4 krążki owsiane - 184kcal
♥ omlet z dwóch jajek - 140kcal
♥ ser mozarella z pomidorami i przyprawami - 138kcal
Przekąska:
♥ nektarynka - 60kcal
♥ jabłko - 38kcal
Drugie śniadanie (potreningowo):
♥ 40g odżywki białkowej - 167kcal
Obiad:
♥ kuskus z tuńczykiem, pomidorami i kukurydzą - 336kcal
Kolacja:
♥ zupa ogórkowa - 274kcal
♥ 50g orzeszków z chili - 285kcal
Woda:
2l

Podsumowanie: 1622/1900kcal
B27% T40% W33%

Trening:
♥ 1.5h treningu
♥ ćwiczenia siłowe na klatę, triceps i ramiona
♥ cardio na orbiterku
♥ spalonych 330kcal

Co do lasera, to używam Philips Lumea Prestige SC2009 i jestem z niego mega zadowolona :) Jedyny mój problem był, że nie zawsze używałam go systematycznie, ale włosów na nogach praktycznie mam już mało co :)

Spałam od 22 do 4 rano i od 15 do 17. Będę starała się w jakiś sposób spać te 8h, zobaczymy czy pomoże :)
stay positive.jpg
Pokaż wszystkie (3) ›
 

pingeromania22
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

badbunny
 
Bad Bunny: Miałam wczorajszy wieczór spędzić na nadrabianiu pingerowych zaległości i graniu w GTA, a wyszło na to, że zapytałam się mamy czy ma ochotę na pizze i kilka odcinków naszego serialu (Dark - bardzo polecam!). Piątkowe wieczory zawsze są dla mnie czasem na chillout i wsuwanie niezdrowych rzeczy, także wszystko (mniej lub bardziej) pod kontrolą.

Wczorajszy bilans

Śniadanie:
♥ omlet z 3 jajek - 210kcal
♥ domowej roboty chleb - 122kcal
Drugie śniadanie (potreningowo):
♥ 40g odżywki białkowej - 167kcal
♥ wrap z kurczakiem i bekonem - 448kcal
Obiad:
♥ sałatka z mixu sałat, ogórkiem, pomidorem, kukurydzą, krewetkami, serem feta i sosem z jogurtu naturalnego i przyprawy tzatziki - 252kcal
Kolacja (i tutaj wszedł mój prze-mega duży cheat meal):
♥ 3 kawałki pizzy Texan BBQ - 492kcal
♥ 5 serowych trójkątów - 330kcal
♥ ciepłe cookie dough z karmelem i białą czekoladą - 570kcal
♥ kawałek chleba czosnkowego - 97kcal
♥ 5 rówek mlecznych - 250kcal
♥ 3 ciastka mleczne - 264kcal
Woda:
1.550l

Podumowanie: 3202/1900kcal (zaszalałam :P )
B18% T39% W43%

Trening:
♥ 1h 20min treningu
♥ ćwiczenia siłowe na nogi
♥ cardio na orbiterku
♥ spalonych 420kcal

Jakby odliczył spalone kalorie na treningu to miałam nadwyżkę 882kcal wczoraj, nie jest aż tak źle. Ale muszę przyznać, że nie wiem gdzie mi się to wszystkie żarcie mieści :D

Dzisiaj już normalny, czysty dzień. Zaraz spadam na siłownię. Jedyne co mnie wkurza to fakt, że strasznie późno zwlekłam się z łóżka :/
never look back.jpg
  • awatar pingeromania22: ważne że poćwiczone, ale trzeba nadrabiać ! :* powodzenia
  • awatar CelestinDafne: Czasem trzeba zrobić coś dla własnej przyjemności. :) :D Dla mnie pizza to uzależnienie więc muszę bardzo uważać.
  • awatar better me ♕: Masz fajne, zdrowe podejście :)
Pokaż wszystkie (3) ›
 

badbunny
 
Bad Bunny: Miałam dodać wpis wczoraj, ale pomimo, że po pracy siadłam na lapa to nie miałam siły skupić się na wpisie. W sumie to żałuję, że po prostu nie poszłam spać :/

Powiem Wam, nie jest łatwo - 20min dojście na siłownię, 1.5h treningu, zakupy, niesienie zakupów do domu przez 20min, przygotowanie (czyt. ważenie) posiłków, 25min z buta do pracy, 7h w pracy na nogach i znowu 25min powrotu. Chyba będę musiała wreszcie pomyśleć o prawie jazdy i samochodzie, bo to porażka :/

Wczorajszy bilans

Śniadanie:
♥ serek wiejski z pomidorami koktajlowymi i ogórkiem konserwowym - 194kcal
♥ kromka domowej roboty razowego chleba ze słonecznikiem i żurawiną (45g) - 104kcal
Drugie śniadanie (potreningowe):
♥ 40g odżywki białkowej z wodą - 167kcal
Obiad:
♥ makaron karbonara z bekonem i kurczakiem - 643kcal
Przekąska:
♥ sałatka z mixu sałat, ogórek, pomidor, kukurydza, krewetki, ser feta i sos z jogurtu naturalnego i przyprawy tzatziki - 246kcal
Kolacja:
♥ potrawka z kurczaka z ryżem - 638kcal
Woda:
2.6l - jest dobrze!

Podsumowanie: 1992/1900kcal (więcej kalorii, bo dużo spalone na treningu, więc who cares :D )

Jestem też zadowolona z tego, jak wyszło mi makro B31% T37% W32%.

Trening:
♥ 1.5h treningu
♥ ćwiczenia siłowe na plecy + bicka
♥ cardio na orbiterku
♥ spalonych 532kcal

Dzisiaj już rąk nie mogę wyprostować, tak mi siadły ćwiczenia na bicka :D
W ogóle to dopiero środa jest, a mi się już nic nie chce :P
keep moving.png
  • awatar Tigram Ingrow: Ćwiczenia na biceps uwielbiam. Mi czasem dłonie omdlewają po deskach, biegach w podporze i innych takich. Ale z hantelkami lubię ćwiczyć.
  • awatar CelestinDafne: tego zawszę nienawidziłam w siłowniach. Ja po pracy gnam do domu z wywieszonym jęzorem. Po takim maratonie wcale się nie dziwię że ci się nie chce. Nie lepiej ćwiczyć w domu. Na you tube są miliony filmików z ćwiczeniami, tańcem czy areobikiem. Po co wydawać forsę.
  • awatar Tigram Ingrow: @CelestinDafne: Mnie osobiście trener bardziej motywuje. Sama się nie zmotywuję do takiego wysiłku, jaki osiągam ćwicząc w grupie.
Pokaż wszystkie (5) ›
 

badbunny
 
Bad Bunny: Pewnie niektóre z Was się ucieszą, bo i ja dołączę do Was z planami posiłków i ćwiczeniami :)

Patrząc na to, co się tutaj dzieje, będę troszkę odstawała od grupy. Chcę pokazać, zarówno Wam jak i samej sobie, że zajebistą sylwetkę wyrabia się poprzez porządne jedzenie i porządne ćwiczenie. Żadne głodówki i obijanie się w tym nie pomogą!

Nie myślcie sobie, że zgrywam taką mądrą. Popełniam masę błędów, mam tendencję powracania na stare tory przez swój leniwy charakter, plus do tego gdzieś w procesie dorastania straciłam niezachwianą determinację i wiarę w siebie. Ale z drugiej strony mam już po prostu dość bycia przeciętną osobą. Zobaczymy jak to będzie.

Wymiary na dzień dzisiejszy wyglądają tak:
♥ 56kg
♥ łydka - 35cm
♥ udo - 56cm
♥ biodra - 98cm
♥ talia - 75cm
♥ biceps (przy napięciu) - 29cm
♥ przedramie - 24cm

I moje cele (na kolejne 3 miesiące):
♥ wyjściowo 1900kcal dziennie (to jest moja kaloryka na utrzymanie wagi, ale biorę ją jako wyjściowy proces redukcji, zobaczymy jak zareaguje organizm)
♥ 2.5l wody dziennie
♥ siłownia 4 razy w tygodniu - wtorek, czwartek, sobota i niedziela
♥ zrzucenie 6kg w 12 tygodni (nie bójcie się, jestem niska, więc moja waga będzie odpowiednia)
♥ przeczytanie 3 książek związanych z żywieniem

Moim utrudnieniem jest na razie choroba, która dalej mi nie przeszła :/ Plus do tego wiem, że będę miała około tygodniowy przestój w styczniu, bo dokańczam swój tatuaż. Damy radę :)

W tym wszystkim będzie pomagała mi aplikacja MyFitnessPal.
strong woman.jpg
  • awatar die bitch, die.: trzymam kciuki! :) też mam w planach popracować nad sobą, jednak lenistwo wygrywa.. :/
  • awatar ωαℓ ѕιę тσ נєѕт мóנ śωιαт ! <3 נ: Mamy takie same pomiary Ale wagę inną :P moja jest o 2kg większą :p Ale cel to 53kg i na pewno mi się uda :) tak jak i Tobie :* ! i bardzo się cieszę że masz zdrowe podejście do odchudzania! Mało tutaj takich osób niestety :( Moje zapotrzebowanie kaloryczne jest o 3kcal mniejsze od Twojego:P aAle ja korzystam z fitatu :) Trzymam kciuki! I jestem z Tobą! :* przygotowałam ciekawe wyzwanie, jeżeli mas ochotę możesz dołączyć :*
  • awatar rzycie: I bardzo dobrze! Ćwiczenia na siłowni wymagają więcej kalorii.
Pokaż wszystkie (7) ›
 

aphrooodite
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

aphrooodite
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

aphrooodite
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

aphrooodite
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

aphrooodite
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

aphrooodite
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

aphrooodite
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

aphrooodite
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

aphrooodite
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

 

Kategorie blogów