Wpisy oznaczone tagiem "skakanie na skakance" (1)  

timetoperfectme
 
Skaczmy!

mój bilans:
1200 kacl, czuje się potworem nienawidzę siebie iz swojej tuszy :<
700 skakanek
Też lubię zakwasy ale takich jak po skakance jeszcze nigdy nie miałam, albo może powiem tak już dawno nie miałam, widocznie zaangażowałam inne partie mięśni, które angażuje do tej pory:)


*Najważniejszą zaletą skakanki jest to, że w trakcie ćwiczeń uzyskujesz najlepsze możliwe tętno do spalania kalorii. To bardzo ważne, ponieważ nie każde ćwiczenia odchudzają i nie każde tętno  w trakcie ćwiczeń dobrze wpływa na odchudzanie.


*Poza tym skakanka na odchudzanie jest dobra, bo angażują do pracy wiele partii mięśni:

- mięśnie pośladków, brzucha i łydek, triceps, biceps a nawet zginacze nadgarstków.

*Co ważne, nie musisz się obawiać, że, tak jak przy jeździe na rowerze czy bieganiu, nadmiernie rozbudujesz mięśnie. Trening na skakance doda ci jedynie lekkości, gracji i wdzięku oraz ładnie wymodeluje ciało.

*Prawidłowe skakanie na skakance pozwala przede wszystkim na spalanie kalorii – około 300-400 kcal przez pół godziny.

*Trening ze skakanką pomaga w uzyskaniu płaskiego brzucha - w czasie skoków przez skakankę mięśnie brzucha pracują, aby ustabilizować tułów i pomóc w utrzymaniu równowagi. Ponadto podskoki spalają mnóstwo kalorii - w minutę do 0,2 kcal na każdy kilogram masy ciała. Oznacza to, że kobieta ważąca 65 kg, spali w godzinę 780 kcal!

*Skoki na skakance potrafią poprawić jędrność tylnych część ramion, które wraz z wiekiem „flaczeją".



tumblr_mjzf95MunO1s8i9q7o1_500_large.jpg


skakanka.jpg
 

 

Kategorie blogów