Wpisy oznaczone tagiem "sprawdzian" (75)  

milab
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

stylowki24
 
Egzamin gimnazjalny już za moment! Poznaj nasze przydatne wskazówki, dzięki którym łatwiej będzie Ci przetrwać te dni
 

stylowki24
 
Jeśli mimo najszczerszych chęci nie udało Ci się nauczyć na sprawdzian, sprawdź nasze sprawdzone sposoby na ściąganie.

www.stylowkidlanastolatek.pl/sprawdzone-pomysly-…

beauty-blonde-girl-hair-Favim.com-2240444.jpg
 

stylowki24
 
Masz problemy z nauką do sprawdzianów i chcesz to zmienić? Sprawdź kilka porada na skuteczną naukę.

www.stylowkidlanastolatek.pl/skuteczne-sposoby-n…

szkoła.jpg
 

caligo
 
No, to pierwsze pstrykanie Pentaszkiem za mną.
Nie była to szczególnie długa sesja – weszłam do lasu dość płytko i na krótko – mniej w celu „łapania widoczków”, a bardziej z chęci zorientowania się w ustawieniach aparatu i oczywiście w swoich własnych możliwościach (co wiem, co pamiętam z dawnych lat). Popróbowałam się zatem z balansem bieli, z czułością itd. Nie było szerokich ujęć ani zoomu – używałam wyłącznie kitu (18-55 mm). ‘Następną wycieczką’ założę inne szkło i co innego będę miała na celowniku :)  
Zdjęcia już w jpeg, oczywiście pomniejszone i po niedużym retuszu.
picasaweb.google.com/(…)PuszczaBukowa…
Zdjęć pokazuję mało (choć zrobiłam ich ze sto), bo las jest niemal monochromatyczny i może przez to trochę smutny :D Może gdybym go podrasowała w "fotoszopie', to nabrałby kolorów i udawał, że już lato ;)
  • awatar Wędrowiec: Gratuluje pierwszego wypadu do lasu. Teraz z każdym dniem las będzie przybierał inne barwy, coraz więcej będzie kwitnących roślin. Ja wybieram się jutro do mojej puszczy, spodziewam się oprócz czosnku niedźwiedziego który już jest, także przebiśniegów. Czekam też na pierwsze kwiaty Wawrzynka wilczełyko który powinien już niedługo zakwitnąć. Gratuluje zdjęć i pozdrawiam serdecznie.
  • awatar fabularium: @Wędrowiec: Ależ mi miło, Wędrowcze, że wpadłeś do mnie i pozostawiłeś komentarz :-) Bardzo się cieszę. To nie był mój pierwszy wypad w tym roku do lasu, ale pierwszy z aparatem (więc szczególny). I mam nadzieję, że kolejne będą dłuższe. Chętnie poszukam roślin, o których piszesz (choć np. czosnek i wawrzynek to u mnie rzadkość). Pozdrawiam przeserdecznie!
Pokaż wszystkie (2) ›
 

asumi10
 
Ohayo!

Od czasu ostatniego mojego posta tutaj, czyli 3 dni dużo się wydarzyło. Są to miłe rzeczy, ale też takie, które chciałabym mieć za sobą. Wszystko po kolei. 2 grudnia zrobiłam zamówienie na yatta. Myślałam, że będę  czekać na nie bardzo długo, przynajmniej 2 tygodnie, bo święta, mikołaj itd.. Przyszła ona do mnie już wczoraj, szła równy tydzień. Wielki postęp dla sklepu yatta, na moje poprzednie od nich przesyłki czekałam 2-4 tygodnie XD . Jest to małe zamówienie, zrobiłam je głównie ze względu na promocje na jedną konkretną mangę. Przy tym dopiero zamówieniu ogarnęłam, że na tych białych karteczkach przylepionych do przesyłek z yatty jest kod na punkty. Za te punkty można  dostać za darmo kubek, mangę lub rabat. Jestem trochę zła na siebie. Wcześniej zrobiłam na yatta 3 zamówienia. 1 i 2 był dość duże i drogie, więc było by wiele za nie punktów. :/
2015-12-08 14.16.26.jpg


Tradycyjnie folia bąbelkowa.
2015-12-08 14.18.07.jpg


Zamówiłam sobie:

-6,7 i 8 tom mangi ''Demon Maiden Zakuro'', teraz mam wszystkie tomy tej serii wydane dotychczas w Polsce, 9 ma być chyba w styczniu albo lutym
2015-12-08 14.27.01.jpg


2015-12-08 14.27.21.jpg


2015-12-08 14.27.41.jpg


-5 numer z 2013 roku magazynu Otaku, musiałam mieć ten plakat z ''Kobato'' i okładka ''Toradora'' :)
2015-12-08 14.20.49.jpg


-przypinkę na zamówienie, wybrałam sobie z internetu obrazek z ''Puella Magi Madoca Magica'', na zdjęciu wyszła u mnie rozmazana, ale w rzeczywistości jest bardzo dobrze wykona
2015-12-08 14.28.34.jpg


Dostałam kartkę od Studia JG, gdzie z jednej strony jest taki ładny obrazek, a z drugiej życzenia. Podoba mi się. :)
2015-12-08 14.29.08.jpg


2015-12-08 14.29.33.jpg


Tutaj już wszystkie rzeczy.
2015-12-08 14.31.47.jpg


-----------------------------------------------------------------------------------

W niedziele się bardzo rozchorowałam, do popołudnia bolało mnie tylko gardło, a wieczorem niestety dostałam gorączkę i ból gardła się nasilił. Był dla mnie nie do wytrzymania, w jednej chwili leciały mi łzy z oczu. Wcześniej poszłam spać. W poniedziałek nie poszłam do szkoły. Byłam słaba, wszystkie mięśnie i migdały mnie bolały, nie mogłam kręcić głową, bo kark mnie bolał. Najgorszy akurat był ból gardła. Nie mogłam przez to prawie nic jeść, bo wszystko mnie drapało, pić nawet , ponieważ prawie wszystko mnie piekło. Nawet nie mogłam kichać, ziewać i śmiać się. Każdy ruch gardłem był okropny. Mama chciała mnie rano zarejestrować, ale nic z tego, już wtedy wszystkie godziny były zajęte. Musiałam iść na dyżur o 19 wieczorem. Siedziałyśmy równą godzinę w kolejce. Od lekarza dostałam antybiotyk. W nocy obudziłam się 3 razy przez ból gardła. :( W wtorek poszłam do szkoły, bo miałam próbne testy gimnazjalne, na lekcjach nie byłam. Historia była moim zdaniem łatwiejsza od j.polskiego, ale ten drugi przedmiot także nie był taki zły. Temat rozprawki był dość trudny, ale jakoś ją napisałam. Gorączki w tym dniu nie miałam, bolał mnie jeszcze trochę kark i zmniejszył się troszkę ból gardła. Wieczorem byłam w stanie zjeść kromkę z szynką. Kolejną noc już całą na szczęście przespałam. Dziś też nie byłam na lekcjach, tylko na samym teście. Moje gardło już lepsze. Dzisiaj była część przyrodnicza i matematyczna. Chemia i fizyka była taka pół na pół, ale z biologią już lepiej, a z geografii mam chyba prawie wszystko dobrze. :D Matematyka nie była zła, ale również nie była super. Taka pośrodku. Pewnie z niej będę miała najmniej punktów, bo jestem lepsza w humanistycznych przedmiotach. Jutro jeszcze mnie czekają testy z j. angielskiego i koniec wreszcie tej męczarni. Trzymajcie za mnie kciuki ! :)

Kilka dni temu próbowałam zrobić pewien efekt mojemu blogowi. Udało mi się. Nie wiem czy zauważyliście, co kilka/kilkadziesiąt sekund na moim blogu pada śnieg. Trochę taki mały, ale najważniejsze, że jest.

Pochwaliłam się, ponarzekałam trochę i idę teraz oglądać anime ''Otome Youkai Zakuro''. Pa pa !
  • awatar *Mordka*: Na początku myślałam ,że zamówiłaś dwa lub jeden tom tej mangi ,a tu trzy! Ale ,z resztą ,skoro była promocja,no to warto było korzystać :D Wracaj do zdrowia :*
  • awatar Kate - Writes: O, przypinka. Świetna jest! Co to Otaku to ja muszę mieć najnowszy numer, a konkretnie plakat z Kokoro Connect.
  • awatar Asumi10: @Kowalski, opcje!: Ja też chcę sobie kupić najnowszy numer, plakat też mi się podoba. :)
Pokaż wszystkie (5) ›
 

avens1
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

avens1
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

crazymonster
 
Hejka kochani! Co u was? U mnie nawet spoko koko xd
Uczę się jeszcze do sprawdzianu z niemca :/ Kurka, wszyscy z tego co słyszę to mają już luz itp. a ja mam jeszcze sprawdziany -_- Czy wy też macie już luz czy nadal was (tak jak i mnie) dręczą sprawdzianami? A co najlepsze to już ocena na kolejną klasę -_- O.O (?!) Tak nie powinno być. W końcu co to ma znaczyć, ze mamy teraz oceny na kolejny rok?! No kurcze. No ale cóż....
Już na szczęście za tydzień wakacje! Jeeeej!
Chociaż ja czuje jakby te wakacje były tak odległe i miały nigdy nie nastąpić :/ Nie wiem dlaczego.

Ach i powracając jeszcze do tematu szkoły... Pewnie jesteście ciekawi co oznacza ten tytuł co nie?
Już wyjaśniam. No bo dziś nie mieliśmy  matmy i koła matematycznego bo pani nie było ale mieliśmy już o wywieszone na zastępstwach wczoraj.
No i jak siedzimy pod salą od polskiego i czekamy na dzwonek to nagle ktoś z naszej klasy przybiega i krzyczy: "Nie ma pani od polskiego i mamy świetlice!"
Wszyscy normalnie szybko wzięli plecaki i zaczęli biec na świetlice. Tak się wszyscy cieszyli, że normalnie szok. A jeszcze tak wcześniej każdy mówił, że tak jakoś cicho i nasza pani od polaka nie chodzi po korytarzu a zawsze przed naszą lekcją chodzi.
Może to nic niezwykłego ale jak byście mieli polski z tą panią co my mamy to też byście się tak cieszyli. Na polskim jak Ci długopis upadnie czy coś to już nie żyjesz. Serioooo....

----------------------------------------------------

No, na (prawie) koniec jeszcze króciutkie info.
Dziś i wczoraj nominowały mnie kolejne osoby do tej nominacji Libster Award więc mam już chyba 10 takich nominacji xd WOW. Chciałabym je dodawać, każdą osobno ale nie wiem czy dam rade bo musiałabym wymyślić ok. 100 pytań żeby sama też pisać i mieć jakieś 100 różnych osób do nominowania a to dużo.
Więc mam pytanie. Nie mielibyście nic przeciwko gdybym dodawała np. po 2 czy po 3? I do każdego "zestawu" dawała tylko jeden zestaw pytań? Bo ja po prostu tak to z tym nie wyrobie xd Teraz chyba zaczął się jakiś sezon na nominacje bo znów jest ich z googol. xD

----------------------------------------------------

No to chyba tyle.
Na koniec odpadanka.
Odpada 10 czyli Venus :)

pizap.com14304013966241.jpg


Kto teraz odpada?

----------------------------------------------------



Ach prawie bym zapomniała. Jutro najprawdopodobniej nie napiszę bo po szkole będę musiała odrabiać angielski na zajęcia a na 17 muszę z powrotem być w szkole bo jedziemy do teatru na barona cygańskiego. Powrót jest około 22.30 ( o.O?) więc już pewnie będę zmęczona i nie będzie mi się zbytnio chciało pisać.
To papatki!
  • awatar Pearlita: Jeszcze chwilka i będziesz mieć wakacje :)
  • awatar Monsterkowe123: Ojj biedna. :/ Ja mam luz ^^ Ale masz panią z polaka *-* Matko :o Udanej wycieczki do teatru XD A w wykreślance odpada 9
  • awatar Martynkaaa *.*: Ooojj biedactwo :/ Ja teraz cały tydzień nie byłam w szkole :p tzn. tylko w poniedziałek :p Odpada 9
Pokaż wszystkie (11) ›
 

crazymonster
 
HEJ! To ja! Stęskniliście się xd?
O jejciu...
Od czego by tu zacząć. Nie było mnie tu 19 dni.
Od razu mówię, że ten wpis nie będzie strasznie długi tak jak zawsze te po ponad 10 dniach nieobecności.
No więc, co u was xd?
U mnie nawet, nawet.
Ach, no tak. Może najpierw, czemu mnie nie było?
Jakieś dwa trzy tygodnie temu i troszkę do tydzień temu zaliczałam jeszcze ostatnie sprawdziany itp. , poprawiałam oceny itp. więc nie miałam czasu zbytnio na bloga. Potem to nie mienie czasu przerodziło się bardziej w brak chęci :/ Nie chodzi mi o to, że nie miałam weny, chciałam opuścić bloga itp. tylko po prostu mi się nie chciało XD Leń ze mnie. Taka ładna pogoda była, żal zmarnować xd
Ale teraz już jestem.
W skrócie powiem tylko, że 5 czerwca byłam z Nikolą w Manufakturze na zakupach i na Avengers'ach

avengers.jpg


Powiem wam, ze mnie się bardzo podobało. Było jednak kilka niedociągnięć które raziły w oczy ale mnie tam się podobało. Moim zdaniem lepsze nić jedyneczka. W opiniach w necie przeczytałam, że chwilami można się było bać (!?) ja nie mam pojęcia czego. Ja się prawie ciągle śmiałam xD Nawet jak pani w aucie zwisała z przepaści tez się śmiałam xd
Tiaaa....
Dla mnie fajne. I bardzo spodobało mi się to, że każdy był na równi. Nie to, że ten trochę więcej miał a tamten mniej. Wszyscy mieli równo.
Tylko tym co mi się nie podobało to wątek miłosny Czarnej Wdowy i Bruce'a Bannera. Ona w poprzedniej części zarywała do innego w Kapitanie Ameryce zarywała do innego a teraz nie wiedzieć czemu do niego. No ale cóż
Czy tak czy inaczej serdecznie polecam ^^

----------------------------------------------------

Ach i co do Violetty....
Pewnie wszyscy fani wiedzą, że Violetta się skończyła :( W piątek był ostatni odcinek :(
Będzie mi bardzo brakowało tego serialu. A wam?
Ale sądzę że jak na ostatni odcinek ciutkę bardziej mogli się postarać. Tak to to jeden dzień czasami robili w 3 odcinki a tak to kilka dni najważniejszych zrobili w jeden :/
Ale to i tak nie zmienia faktu, że będzie mi brakowało Violetty ;(





----------------------------------------------------

A poza tym już za niecałe 2 tygodnie wakacje !!!!
Matko, nie mogę w to uwierzyć. Mam wrażenie, że one nigdy nie nadejdą xd
A dopiero co były ferie :d

----------------------------------------------------

Na (prawie) koniec chciałabym jeszcze podziękować tym osobom co tak pisały mi w komentarzach i w wiadomościach żebym wróciła, czemu mnie nie ma itp.
I dziękuję za (chyba) 8 nominacji które dostałam xd
Dużo nie? A prawie wszystkie od Libster Adward xd
Odpowiem w tym tygodniu ^^ (Będę miała temat na wpisy he, he xd)

---------------------------------------------------

No dobra kochani na koniec jeszcze tylko dodam, że przed wakacjami pojawi sie jeszcze sporo rzeczy związanych z nimi i nie tylko. W tym lub następnym tygodniu dodam także konkurs wakacyjny więc bądzcie gotów ^^

----------------------------------------------------


Hmmm... Ten wpis jednak jest długi xd
Ale chociaż nie tylko o mnie jest.
No, ja zmykam bo muszę się jeszcze uczyć do sprawdzianu z Niemca (tak mam sprawdzian po wystawieniu ocen ?!) który jest jutro. Jak wróciłam ze szkoły trochę mi się przysnęło i obudziłam się o 19 xd (tiaaa... spałam jakieś 3 godzinki) więc muszę się teraz uczyć.
To do juterka! Papatki!
  • awatar ♥Lagoona♥Blue♥Hania♥: OO^^ to w sumie ciekawe:33 Ja się o cb martwiłam,ale jak mi napisałaś to ulżyło mixD Koniec Violetty:(! NIEEEEEE:CC! Wakacje nadchodzą!!!:3 czekam w takim razie Zuziu^^
  • awatar RainbowxD: Cieszę się, że w końcu wróciłaś. Ja tęskniłam :D. Hehe, rozumiem, też jestem strasznie leniwa xD. Filmu nie oglądałam, ale wydaje się być świetny. Nie mogę już doczekać się tego wakacyjnego konkursu ^^. Mam nadzieję, że test dobrze Ci poszedł ♥. No i, co najważniejsze - wakacje tuż, tuż!
  • awatar Miód malinaa..! <3: Jej jesteś ;3 Rozumiem poprawy (y) Ja walczę o 3 z angola xD ! Mój brat był w Imax'ie 6 czerwca na Avengers w Łodzi. Mnie nie zabrał [*] Szkoda, że Violetta się skończyła ;\ Czekam na konkurs ;p
Pokaż wszystkie (5) ›
 

sweet_1717
 
Hei :(
Nie mam dzisiaj nastroju do pisania ale coś wykombinuję. Jutro sprawdzian z przyrody. Oł maj gasz... ;-; noł... A zmieniłam wygląd bloga. W tle jest fluttershy przerobiona prezemnie na czarno-biało.
Na profilu jest zaś Manga/Anime JA. Zrobiłam ją w Avatar Maker. Super program ;) polecam. (Magda Gessler xD)
***************
I taka nowość w czwartek i piątek (28-29 maja) nie bedzie mnie jade na zieloną szkołę. Jej ;-; miał być wpis ale -życie to życie-
****************
A 27 u mnie w szkole jest dzień matki i będe śpiewać lel ;-;
****************
A no i nie przedstawilam wszystkich moich lalek a mianowicie:

Frankie Stein (Layla)- Gourls Rule (nie wiem jak napisac)

Lalka Barbie (Nicolett)- super model czy jakoś tam.

Madeline Hatter (Domiś)- ewer (xD) after haj (xD) (specjalnie napisałam)

Apple white (bezimienna)
*********************
Zdj. Nie mam tutaj dodam potem (lel :-:)
*********;***********
Dobrzem wienc(specjalnie napisalam)
Gram w Msp. Niestety ukradli mi konto.
Ostrzegam Was przed użytkowniczką: natka666111
Ona obiecuje vip"a a go nie daje i was okrada a potem wciska kit ze zle wpisujesz haslo.
Zapraszajcie mnie nazywam sie: Mike Livia
Malo mam rzeczy i maly lvl no bo jak mowilam... -.-
*****************
Przy okazji pozdrawiam venaplpl z ask'a czyli z youtuba youtuberke mc potato (zapraszam na jej youtub:))
*****************
A tak przy okazji kto chce taki avatar? A moze rysunek? Piszcie do mnie narysuje np. My little pony,ever after high, monster high?
*****************
To na tyle już papa!

IMG_20150520_141912.JPG
Pokaż wszystkie (3) ›
 

naaatus08022001
 
Jutro mam sprawdzian z niemieckiego. Życzcie mi powodzenia :D
  • awatar Another day: Powodzenia, napisz jak Ci poszło :D
  • awatar cyytryneczka - malin: Niemiecki nie lubię :P
Pokaż wszystkie (2) ›
 

crazymonster
 
Heja, hej kochani! Co u was?
Jeżeli jest tu ktoś z 3 klasy gimnazjum, proszę o odpowiedź: "Jak wam poszły pierwsze części sprawdzianu"? Trudne? Piszcie, piszcie.
Przepraszam, że piszę tak późno ale po południu jechałam do Tesco a potem do brata ciotecznego na Imieniny. A teraz w sumie to nic nie robiłam XD
Gadałam z Nikolą przez telefon...

Uwaga, to może ja cuś powiem. (Tak cuś XD)
Chcę znów usprawiedliwić nieobecność Nikoli (clawdeen1600.pinger.pl) na blogu ale od dziś rana jest w szpitalu z powodu prawdopodobnego zapalenia płuc. Leki które dostawała nie pomagały więc musi mieć inne i jest w szpitalu gdzie nie ma zbytnio internetu :/ Więc wybaczcie jej te nieobecności ale ciągle coś się u niej niemiłego dzieje.


Dobra, przejdźmy do dalszych tematów.
W Tesco były lalki Exchange Program a mianowicie Draki, Lorna i Marisol, które były okropne XD Znów strasznie się zawiodłam zwłaszcza na Draki. To tak samo jak na Rochelle Haunted która w internecie była piękna a w rzeczywistości dno. To samo tyczy się wyglądającej na podróbkę Draki i "ogromnej", dziwnej w chyba za dużych ubraniach Marisol :/
Był także pięciopak z Cleo, Gildą, Gooną  itp.
Kosztował tylko 170 zł ale te postacie były strasznie brzydkie xD Szkoda, że nie mogą jakiś ładnych dć w pięciopak za 170 zł tylko jakieś takie nie ten teges XD
Zdjęcia zrobiłam ale nie będę już wam wklejać bo na blogach już widziałam więc to żadna nowość.

W Tesco mama kupiła mi także taki wielki słoiczek Jelyy Bean!

20150421_212013.jpg


20150421_212032.jpg


Czy wy też to uwielbiacie? Bo ja kocham. Jadłam co prawda dość dawno temu ale pamietam, ze dobre :d

----------------------------------------------------

No kochani to tyle na dziś. Napisze do was jutro. Może tym razem rano :d
Papa!
 

crazymonster
 
Heja hej kochani! Pffff... Boziu jak długo mnie tu nie było O.O Aż ponad tydzień (8 dni) Jeju O.O Mam nadzieję, że nie pomyśleliście sobie, że odeszłam albo, że znów zaczynam pisać rzadko jak na poprzednim blogu. Przepraszam was ale wiecie, ta nauka. Chodź tym razem to nie ona była powodem mojej nieobecności. Od poniedziałku do piątku (tak właściwie to do soboty rano) nie miałam internetu. No niby miałam ale jak wchodziłam na pingera to błąd wyskakiwał albo po prostu wszystko się zawieszało więc to był taki internet pół na pół :/
Ale teraz już jestem ^^
Chciałam także przeprosić wszystkich którym nie odpowiadałam na wiadomości oraz malince za to, że nie oddałam jej pracy na konkurs. Przepraszam Cię malinko ale nie miałam jak :/

----------------------------------------------------

Dobra ale nie ma co się załamywać xD Przejdźmy dalej!
Nie będę wam opowiadać całego tygodnia bo było nudno. A raczej mniej niż nudno. To był mój najgorszy tydzień od początku roku szkolnego :/ Taki strasznie pechowy :/
No ale cóż. Oceny to TYLKO oceny (nie ważne jak jest, tak sobie wmawiajmy XD)
Co do dnia dzisiejszego nie byłam w szkole bo wczoraj strasznie źle się czułam tak samo jak dziś rano i po południu ale teraz jest oki.
Co do dnia jutrzejszego jest sprawdzian gimnazjalny. Więc nie idziemy do szkoły aż do piątku! Ale nie mogę sobie wyobrazić co teraz czują trzecie klasy. Ten sprawdzian to przecież milion razy gorszy od szóstoklasisty. Przepraszam, ze tak piszę. Wiem, ze to nie pocieszenie XD ale taka prawda. Pewnie się denerwujecie tym co będzie ale spokojnie. Skupcie się i napiszcie jak najlepiej a będzie dobrze!

paso_good_luck_plecak_na_kolkach_6.jpg


Na prawdę życzę wam powodzenia!!! :)

----------------------------------------------------

No kurcze nie było mnie ponad tydzień a taki krótki wpis XD
No dobra to może napiszę jeszcze, że ostatnio czyli jakiś tydzień temu XD Byłam z mamą w inter marche i kupiłam lody oreo oraz sporo jogurtów z edycji limitowanej o smakach takich jak np. muffinka czy ciasto O.O
Co do lodów to przepyszne. Normalnie lepszych dawno nie jadłam :d A co do jogurtów to smaczne chodź myślałam, ze będą pyszniaste :d

IMG_0481.JPG


IMG_0479.JPG


IMG_0477.JPG


IMG_0459.JPG


IMG_0473.JPG


IMG_0455.JPG


IMG_0469.JPG


IMG_0457.JPG


IMG_0465.JPG


IMG_0461.JPG


Ach i mam jeszcze taki mini dżemiki ^^

IMG_0463.JPG


IMG_0464.JPG


^^

Na koniec jedzeniowego tagu XD moje lodziki oreowe ^^

20150414_150753.jpg


20150414_150741.jpg


20150414_150836.jpg


20150414_150853.jpg


20150414_150856.jpg


O jejusiu ile tych zdjęć XD Czy tylko ja lubię robić zdjęcia jedzeniu? XD Czy wy też lubicie?

Ale to nie koniec XD
Około tygodnia temu kupiłam sobie także wielką "gazetkę" Violetty z plakatami i z tyłu z taką czapką do zrobienia ^^

20150420_182836.jpg


20150420_182858.jpg


Jak poodrywam plakaty to zrobię im zdjęcia i wstawię ^^

Ale to JESZCZE nie koniec XD
W piątek zakupiłam także.... Pam pam pam... The sims 4 Witaj w pracy!

20150417_184853.jpg


Tak, nie mam The sims 4. Pożyczyłam od Niki. I co się okazało? Że jeden kod aktywacyjny jest na jedno konto origin -_- Serio?
Ale dałyśmy sobie radę bo Niki dała mi dostęp do swojego konta i już normalnie sobie pogrywałam wczoraj. Nie będę się rozpisywać ale jak chcecie to mogę zrobić recenzje the sims 4. Chcecie? Jak tak to piszcie w komentarzach ^^!

----------------------------------------------------

Na koniec tego już bardzo dość długiego (tak, tak właśnie chciałam napisać XD) chcę wam pokazać kotka którego dziś ulepiłam z modeliny dla mojego brata ciotecznego na jego jutrzejsze imieniny ^^ Wiem, że nigdy nie pokazywałam wam moich wyrobów ale chciałam żebyście napisali czy ładne ^^ Jak chcecie to mogę wam też pokazać całą moją kolekcję bo jest bardzo duża, więc piszcie czy chcecie ^^
Kiciuś:

20150420_182528.jpg


Moja ciocia już kiciusia takiego małego czarnego to mój brat cioteczny będzie miał dużego pomarańczowego.

Powiem wam szczerze, że pierwszy raz piekłam moje wyroby w piekarniku a nie gotowałam. Zawsze się bałam je piec ale teraz żałuję, ze ich wcześniej nie piekłam bo gotowane są dużo brzydsze :/

----------------------------------------------------

O matulu, ale dłuugi wpis. Strasznie dziękuję tym co dotrwali do końca i przepraszam za nieobecność.
Kochani napiszę jutro ;)
Teraz wy napiszcie mi co myślicie o tym żebym napisała opinię simsów i pokazała moje wyroby oraz czy podoba się wam kiciuś ^^

Papa kochani!

----------------------------------------------------

Edit: O boże to już ponad 19 200 odwiedzin O.O
Tak wam strasznie dziękuję! Kochani jesteście! Na 20 tysięcy będzie wielka niespodzianka. Dacię radę dobić do końca maja? Dacie, dacie!

onkile-kwiaty-wiosenne1.jpeg


Na prawdę dziękuję!!! Kocham Was!!! :)
  • awatar Pozytywna32: też nie idę jutro do szkoły. Smaku mi narobiłaś. Zapraszam do mnie. Może coś skomentujesz ? Jeśli ci się spodoba śmiało obserwuj :)
  • awatar ♥Lagoona♥Blue♥Hania♥: Ale masz fajnie Zuziu!:( ja to cały bożyy tydzień sie z matmą muszę męczyć.-. Bardzo mi smutno,że źle się czułaś,gdybym choć troche mogła zabrać ci tego bólu....żebyś się lepiej czuła:( Co do jogurcików to pycha,ale mi smaka narobiłaś!xD Chcemy recenzje simówxD! A kotełek...piknyy*,* Damy dobić ! damy radexD dla Zuzi<3 :D
  • awatar ~Vickinicka♥: Jejuu, ile pysznego jedzonka *0* Mmmm ^^ Chętnię zobaczę na Twoim blogu recenzję Simsów 4, jestesm ciekawa co nowego się pojawiło ;3 Co do kotka, to aż mi szczena opadła! Jest piekny! *-* Taaki uroczy ;> Nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę wszystkie Twoje wyroby na blogu ^^ I oczywiście pomogę w dobijaniu do 20 tys. :D ;*
Pokaż wszystkie (12) ›
 

 

Kategorie blogów