Wpisy oznaczone tagiem "techniki" (84)  

individualist
 
  • awatar better me ♕: Genialne te obrazki od tego wpisu w górę! Mógłbyś podać mi źródło do nich albo jakoś mi je przesłać? Ogólnie podoba mi się Twój blog, duzo motywacji, mądrości życiowych, inspirująco :) Pozdrawiam :)
Pokaż wszystkie (1) ›
 

maszynach
 
maszynach: Strategie wygrywania w kasynie, jak wygrać na maszynach? Zapraszamy na naszą strone hotspoty.com.pl/archiwum/ #kasyno #hotslot #maszyny #automaty #strategie #metody #techniki #wygrana #pieniądze #hajs #wygrać
 

wikipunk
 
Wiky the Metal-Punk!: Ostatnio znów naczytałam się sporo artykułów o włosach. Wyczytałam coś na temat olejowania. Sprawdziłam też czy muszą to być jakieś specjalne oleje, czy może być taka zwykła oliwka dla dzieci. Opinie są różne, nawet wyczytałam, że nie powinno się olejować włosów rozjaśnianych, ponieważ zamiast je nawilżyć możemy je bardziej przesuszyć. W domu znalazłam oliwkę Bambino i stwierdziłam, że kto nie ryzykuje, ten nie ma. Mimo, że moje włosy są rozjaśniane (oprócz dużego odrostu oraz boków głowy) postanowiłam przeprowadzić zabieg. Wtarłam olejek we włosy i troszkę w skalp (ze skórą głowy trzeba ostrożnie), zawinęłam głowę w ręcznik, podgrzałam turban suszarką (chyba jedna z niewielu sytuacji gdzie suszarka pomaga i nie niszczy kłaków xD), potrzymałam tak ok. 20 minut po czym umyłam dwukrotnie głowę szamponem pokrzywowym z Green Pharmacy, nałożyłam balsam pokrzywowy, również z Green Pharmacy, potrzymałam go na włosach ok. 7 minut i zmyłam. Jak zwykle, włosy pozostawiłam do wyschnięcia. Trochę się zaniepokoiłam kiedy końcówki zaczęły schnąć. Miałam wrażenie, że są bardziej suche i zniszczone niż przed olejowaniem. W końcu są rozjaśniane. Postanowiłam, że ocenię to dopiero jak kudły całkowicie wyschną. Po wyschnięciu wszystko wróciło do normy, jednak nie zauważyłam jakichś superefektów. Dopiero dzisiaj rano dostrzegłam, że końcówki są odżywione i wyglądają na o wiele zdrowsze i mniej zniszczone :D. Chyba będę stosować regularnie tę technikę ^^. Jeżeli zaobserwuję jakieś niepokojące zmiany to oczywiście to odstawię :). Na razie jest git ;). 18 marca jest Liga Rocka. Ciekawe czy do tego momentu zaobserwuję więcej korzystnych zmian :P.
  • awatar Pani Hidden: Oo proszę muszę wypróbować może i mi pomoże
  • awatar Wiky the Metal-Punk!: @Pani Hidden †: Spróbuj :). Może akurat coś da :).
  • awatar Kate - Writes: Chyba też spróbuję tego olejowania. Skoro przy włosach jesteśmy to znasz jakiś sposób na cienkie? Coś żeby wyglądały na bardziej puszyste? Bo moje ani trochę nie chcą się puszyć.
Pokaż wszystkie (13) ›
 

epartnerzy
 
„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!

- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.
- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).
- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.
- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.
- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.


Dorota Jędrzejewska – redaktor kreatywna, entuzjastka content marketingu. Jej specjalizacja to media społecznościowe i blogowanie.


Rafał Niemczyk – dziennikarz, copywriter. Specjalizuje się w copywritingu internetowym. Jest laureatem kilku konkursów literackich. Od 2011 r. prowadzi z Dorotą pracownię copywritingu.

Samo Sedno to seria nowoczesnych, praktycznych i podręcznych poradników, które trafiają w samo sedno. W serii znajdują się tytuły o tematyce m.in. biznesowej, parentingowej, psychologicznej czy dotyczącej zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.

Pełna wersja:
epartnerzy.com/(…)samo_sedno_-_copywriting__jak_spr…

darmowy fragment:
aspiracja.com/(…)copywriting_jak_sprzedawac_slowem_…

Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem - ebook.jpg


******
Więcej publikacji pod adresem:
epartnerzy.com
 

epartnerzy
 
Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt!

Dzięki lekturze poradnika:
- dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW
- zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętniemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media
- poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści
- osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu
- będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu

Działaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski!

O autorze:
Artur Maciorowski – konsultant, trener, publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode, redaktor prowadzący „Online Marketing Polska”. Wykładowca m.in. w SGH i w SWPS. Realizował projekty dla takich firm, jak PKN Orlen, Bank BPH, PARP. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego.

Promocja tylko 02 grudnia 2015 r. - sprawdź na stronie:
epartnerzy.com/okazja-dnia.xml

Poza promocją publikację znajdziesz na stronie:
epartnerzy.com/(…)e-marketing_w_praktyce__strategie…

Książka w formacie EPUB (bez zabezpieczeń DRM) na PC, e-czytniki, smartfony i tablety. Możliwość pobrania PDF z poziomu Biblioteki (dla zarejestrowanych).

Darmowy fragment:
aspiracja.com/(…)e_marketing_w_praktyce_strategie_s…

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook.jpg


******
Więcej publikacji pod adresem:
epartnerzy.com
 

ebook-dokument
 
W tomie 2 omówiono:

- składniki wpływające na reologiczne cechy żywności;

- rolę rodników, utleniaczy i przeciwutleniaczy;

- nieodżywcze substancje prozdrowotne pochodzenia roślinnego;

- alergeny, toksyny, mutagenne i rakotwórcze składniki żywności;

- właściwości, funkcje i zasady stosowania dodatków do żywności;

- chemiczne właściwości i działanie suplementów diety;

- techniki i zasady przeprowadzania analizy żywności


Szczegóły publikacji:
www.nexto.pl/(…)chemia_zywnosci_tom_2_p94800.xml…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej ebooków z działu "dokument, literatura faktu, reportaże" znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-dokument-literatura-faktu-repor…
-------------------------------------------------------------------------------------------------
 

epartnerzy
 
Żyjemy w czasach, w których wprowadzanie zmian to już właściwie codzienność. Ale jak te modyfikacje są wprowadzane? Czy powodują obawę lub niechęć załogi? Czy przynoszą oczekiwane efekty? Twoim celem przy wdrażaniu zmian ma być potrzeba poprawy sprawności organizacyjnej firmy – mająca na celu zmianę kultury organizacyjnej, a w konsekwencji poprzez zmianę mentalności i zaangażowanie załogi oraz wykorzystanie potencjału ludzkiego organizacji – maksymalizację zysków. Jestem przekonany, że treść podręcznika pomoże podjąć właściwą decyzję o czasie i trybie wdrożenia Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem (SZP). Gdy zanalizujesz przedstawione przykłady, jak robią to inni, Twoja wiedza pogłębi się i będziesz jeszcze bardziej zdeterminowany do optymalizacji funkcjonowania przedsiębiorstwa.


darmowy fragment:
aspiracja.com/(…)Systemy_zarzadzania_przedsiebiorst…

Pełna wersja:
epartnerzy.com/(…)systemy_zarzadzania_przedsiebiors…


W Salonie Cyfrowych Publikacji ePartnerzy.com - GWARANCJA 100% SATYSFAKCJI, a także gwarancja najniższej ceny ZAPEWNIONA!

******
Więcej publikacji pod adresem:
epartnerzy.com

Systemy zarządzania przedsiębiorstwem - techniki Lean Management i Kaizen - ebook.jpg
 

ebook-poradniki
 
Odwaga to nie brak strachu - mówi OSHO

Książka tłumaczy jak krok po kroku pokonać strach, który towarzyszy naszemu życiu.

Ukazuje źródło naszych obaw, pomaga je zrozumieć i znaleźć odwagę by stawić im czoła.

Niepewność i obawy to wg. OSHO powód do świętowania i pogłębiania wiedzy o nas samych i otaczającym świecie. OSHO koncentruje się na rozwijaniu wewnętrznej odwagi, która pozwala żyć autentycznie i z satysfakcją.

W tej książce znajdziesz techniki medytacyjne, które pomogą radzić sobie z lękami.


Szczegóły publikacji:
www.nexto.pl/ebooki/odwaga__p92616.xml?pid=154355

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej ebooków z działu "poradniki", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-poradniki.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

audiobooki-mp3
 
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje:
- Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań.
- Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.

Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku!

Dr Robert Cialdini jest obecnie najczęściej cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji.

Amerykański „Harvard Business Review” w uznaniu wielkiego znaczenia przełomowych prac dr. Cialdiniego umieścił je na liście „Breakthrough Ideas for Today"s Business Agenda”.

Psychologia na Twoich usługach:
- Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany poglądów?
- Chcesz zbudować silne relacje zawodowe i osobiste?
- Chcesz wpłynąć na czyjeś postępowanie i podejmowane decyzje?
- Chcesz przekonać ludzi, że Twoja oferta jest wyjątkowa i niepowtarzalna?
- Chcesz dowiedzieć się, jak być lubianym, cenionym i podziwianym?
- Chcesz nauczyć się negocjować, by osiągać więcej, niż początkowo zakładałeś?
- Chcesz wiedzieć, jak już nigdy nie dać się nabić w butelkę?

Robert Cialdini jest prawdziwym geniuszem. W tym stwierdzeniu nie ma ani odrobiny przesady. Każdy, kto kiedykolwiek zetknął się z praktycznym zastosowaniem psychologii Cialdiniego, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, w jak dużym stopniu możemy oddziaływać na innych ludzi każdego dnia. Wystarczy, że poznasz zaledwie kilka prostych zasad i nauczysz się maksymalnie wykorzystywać drzemiący w nich potencjał, a będziesz w stanie w sposób całkowicie etyczny kształtować otaczającą Cię rzeczywistość.

Oferujemy Ci broń o niepokojąco dużym polu rażenia. Po raz pierwszy na polskim rynku – psychologia wpływu w wersji do słuchania. Bezcenne zasady zilustrowane żywymi przykładami przemówią do Twojej wyobraźni znacznie szybciej i trwalej. Uwaga! Wszystkie zawarte tu zasady zostały wielokrotnie przetestowane w codziennych, życiowych sytuacjach.

O autorze:
Dr Robert Cialdini jest jednym z najwybitniejszych psychologów społecznych. Rozległa wiedza naukowa z zakresu psychologii wpływu oraz ponad trzydzieści lat badań tego zagadnienia przyniosły mu międzynarodową sławę eksperta z zakresu technik perswazji, zasad współpracy oraz narzędzi negocjacji. Obecnie pracuje jako W.P. Carey Distinguished Professor na wydziale marketingu oraz jako Regents Professor na wydziale psychologii uniwersytetu stanowego w Arizonie. Pełni też funkcję prezesa Influence At Work, międzynarodowej firmy konsultingowej specjalizującej się w planowaniu strategicznym i szkoleniach dla organizacji w oparciu o program „sześciu reguł wywierania wpływu”.

Audiobook do pobrania na stronie:
epartnerzy.com/(…)zasady_wywierania_wplywu_na_ludzi…

****
Więcej publikacji pod adresem:
epartnerzy.com



Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego - audiobook.jpg
 

audiobooki-mp3
 
"Skąd się bierze popularność?

Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.

Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.

- Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych?

- Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy?

- I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność?

W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.

Publikacja zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera.

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać.

Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele."

Audiobook do pobrania na stronie:
epartnerzy.com/(…)efekt_wirusowy_w_biznesie_p91149.…

******
Więcej publikacji pod adresem:
epartnerzy.com



Efekt wirusowy w biznesie - audiobook.jpg
 

 

Kategorie blogów