Wpisy oznaczone tagiem "titogallery" (230)  

tito
 
nieco dziwaczna? inna...
IMG_4391.JPG


IMG_4392.JPG


IMG_4393.JPG


IMG_4394.JPG

dziekuje wszystkim, którzy do mnie zaglądają...jesteście kochani- pozdrawiam
  • awatar doll_divine: no i zapaliła się mnie lampka pożądania :d
  • awatar (nie)dostępna ♥: hej ;p ja powiem tyle że nie jest dziwaczna lecz *orginalna* z takim hafcikiem ;p bomba :*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

tito
 
tutaj bazy uszyłam jako jedne z pierwszych i też czekały...przyznam ze nie miałam pomysłu, ale wczoraj je wykończyłam :)
IMG_4388.JPG


IMG_4389.JPG


IMG_4390.JPG
 

tito
 
wczoraj porobiłam małe poprawki tego, co powstało dawno temu i czekało...
te pokazywałam kiedyś na pozłacanych biglech dziś nowa odsłona
IMG_4384.JPG


IMG_4386.JPG

a tak wyglądały wcześniej:
IMG_3771.JPG
 

tito
 
  • awatar Ikati Jewellery: Ślimak, ślimak... :)
  • awatar Lunatyk: Ładny dodatek, ale te koraliki trochę nie pasują do tej pracy - te szklane zielone i żółte.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

tito
 
  • awatar Lunatyk: o! a tu z kolei pasują jak najbardziej! i kolory jedne z moich ulubionych:)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

tito
 
Kolczyki utrzymane w delikatnych ale wyrazistych kolorach, usztye z tasiemek sutaszu , w który wszyłam 10mm kuleczki opalitów, 4 i 6mm bicone Swarovskiego light rose. Delikatne, lekkie, zawieszone na posrebrzanych biglach, długość całowita 4,7cm
IMG_4100.JPG


IMG_4101.JPG


IMG_4099.JPG
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

tito
 
Witam po przerwie, długo mnie nie było, jakoś tak czas ucieka mi przez palce... wczoraj powstały kolejne kolczyki sutasz'owe, niby nic, a jestem dumna z siebie jak paw :D wiem, że dużo mi potrzeba do perfekcji, ale...biorąc pod uwagę fakt, że mało ostatnio działam w świecie biżu rozpiera mnie duma, że się zmobilizowałam, pozdrawiam Kochani i dziękuję, że jesteście :*
IMG_4095.JPG


IMG_4096.JPG


IMG_4097.JPG

długosć całkowita kolczyków to ok.5cm
  • awatar izakaa: Śliczności cały czas mnie kusi ten sutasz czy jak to się zwie ale jakoś czasu mało:)
  • awatar TitoGallery- handmade: @izakaa: dziękuję, próbuj :) ja próbuję :P
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

tito
 
Mati już w szkole, Jula grzecznie je śniadanko i zaraz jedziemy do przedszkola...potem mycie główki- mama :] śniadanko drugie- bo pierwszym była kawa i do pracki...
nawet nie wiecie jak szybko zleciały te dwa tygodnie na zastępstwie, w tym tygodniu- o ile koleżanka nie pójdzie jeszcze na zwolnienie u maluchów będę do środy, ale kto to wie???? jak będzie dalej?- chyba tylko koleżanka, którą zastępuję.
Weekend minął jak zwykle bardzo szybko, pogoda dopisała, co prawda wczoraj nie było już tak ciepełko jak w sobotę, ale dzieci bawiły się dobrze :)
ja ogólnie miałam weekendowego lenia, posprzątałam i laba...
odnośnie mojego biżuteryjnego światka nic sie nie dzieje...niestety...
ale przyznam brakuje mi moich groniastych biżutek, bardzo!!!
trudno tak sobie to wszystko zamknąć w pudełku i odłożyć na półkę... ale jak mus, to mus.
Oczywiście nadal buszuję po necie, podpatruje co moje biżuteryjne koleżanki robią, wchodzę do moich ulubionych sprzedawców i podziwiam co nowego u nich w sklepach, co mogłabym z tego robić...no cóż...takie zboczenie już mam i mimo, że nie robie zamówień nadal czuje się jakbym to robiła :d
hehe...to pewnie pozostanie mi do końca życia :]
wszystkim życzę udanego tygodnia, trzymajmy się ciepło, byle do Świąt ;) pozdrawiam
  • awatar doll_divine: a dlaczego musisz je zamknąc w pudełkach i odłożyć??
  • awatar TitoGallery- handmade: @niewierna_ja - smutek mam we krwi: bo to mam na stanie a DG tylko zawiesiłam, więc po odwieszeniu muszę mieć tyle co przed zawieszeniem :/
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

tito
 
Wpis tylko dla znajomych

Wpis tylko dla znajomych

 

tito
 
komplet posrebrzany z gładkimi kulami onyksu i koralikami spectra glass w odcieniu fuksji, bransoleta i kolczyki
IMG_3873.JPG


IMG_3876.JPG
 

tito
 
komplet posrebrzany z gładkimi kulami onyksu oraz kryształkami cube w odcieniu golden shadow, bransoleta i kolczyki
IMG_3868.JPG


IMG_3867.JPG
 

tito
 
w tamtym tygodniu całe pieć dni pracy ciągły mi się w nieskończoność, ten tydzień ino śmignął i już mamy piątek!!! mimo, że mój czas pracy wydłuzył sie o dwie godziny- dziwne nie?
jak sobie radzę? na grupie i u siebie?
hmm...chyba dobrze, nie jest źle, pracę rozdzielam sobie na etapy, najperw grupa- rozkładanie leżaków przygotowanie do obiadu- talerze, szczućce itp...potem nakładanie obiadów- pi razy drzwi sztuk 20, jedzonko, pomaganie w dojadaniu zup, drugiego dania, zbieranie naczyń po obiedzie, wycieranie stolików, zmywanie i.... kiedy maluchy idą spać ja sprzątam swoje, jadę schody, pokój nauczycielski, kibelek, schodzę do grupy, myję podłogę i jak zdążę wycieram kurze w po stronie stolików, pobudka maluchów, bieranie przygotowanie do podwieczorku, jedzonko, a w miedzy czasie sprzątanie leżaków...jak mam czas odkurzam w pomieszczeniu gdzie dzieciaki leżakują, wycieram kurze i myje podłogę...o 14:30 schodzę z naczyniami po podwieczorku na zmywak- pomagam w zmywaniu, bądź nie jeśli sprawy sie przeciągają i idę na dół do szatni, tutaj odwalam dalszą część mojej roboty i kiedy ostatnie dzieciątko opóści przedszkole wychodzimy do domku...fajrancik :)
dzisiaj będzie ciężej...przychodzę na 11-stą, z chwilą wyjścia nauczyciela z grupy- zostaje sama...
w ciagu tygodnia Emilka pomagała mi z leżakami- bo kazde dziecko ma swój obrazek a do niego podporządkowana jest pościel i pizamka... ponieważ nie znam znaczków danej pociechy bedę miała dodatkową robotę z wyszukiwaniem odpowiednich leżaków bo przecież nie wszystkie dzieci są w danym dniu w przedszkolu :/ mam nadzieję, że dyrekcja do mnie wejdzie, bo jesli nie, bedę sama na polu boju :/ nie ruszę sie z grupy żeby posprzatac klatke schodową bo mimo, ze maluchy spią nie mogą byc same na grupie...co to bedzie??? nie wiem, liczę też na koleżanki z pracy, ze mi pomogą... oby bo zginę w tym wszystkim :p heh...
przez tą zmiane godzin w pracy cały dzień mam rozpieprzony, dobrze, ze dzisiaj jest juz piatek- będę mogła sobie w końu porządnie posprzątać w mieszkanku bo w ciągu tygodnia zazwyczaj tylko zmywam, gotuję obiad i z wierzchu pogarniam...a tu okna brudne jak cholera, trzeba umyć by w pokoju przejasniało :d i by choc troche milej spędzało sie dni...a pogoda Kochani zapowiada sie piekna więc super weekend bedziemy mieli- głowa do góry słonko na niebie, a w sercu wiosennie sie robi- mimo biegunki która z samego rana nie pozwalała mi normalnie funkcjonować ;) pozdrawiam i do nastepnego wpisu :*
  • awatar izakaa: Dasz rade wszystko jest dla ludzi i zazwyczaj wyglada strasznie potem sie okazuje ze luzik, pamietam jak musialam obcykac program ksiegowy i sama zrobic zamkniecie dnia i podliczyc kase gdzie bylo 45 tysiecy z dnia i oddac wszystko konwojentowi, a konwoj byl u mnie 15 minut po zamknieciu , wiec myslalam ze umre bo do tego zadnej pomocy, ale jakos dalam rade co prawda konwojent czekam zdeko ale posmielismy sie i bylo ok, nastepne zamykanie juz nie bylo takie straszne i szlo jak splatka:):) Pozdrowionka;)
  • awatar doll_divine: Podziwiam. Nie wiem czy dałabym radę. :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

tito
 
rozpoczęty... dla mnie nowe wyzwania. Od dzis wędruję do pracy na 11-stą, obejmuję pieczę nad grupą pierwszą- maluchy, tam działam do 14-stej, rozkładam i składam leżaki, podaję posiłki i sprzątam, potem przechodzę na swoje włosci- odkurzam schody i zchodzę do podziemi- kurde, muszę się sprężać by wszystko było zapięte na ostatni guzik :)
Mateuszek w domku od dzis rekolekcje, julkę zaraz do przedszkola wiozę, damy radę nie?
przecież to nie pierwszy poniedziałek w naszym życiu :d
Julka je jakby chciała a nie mogła, z piatku na sobotę zwracała, teraz jak widzę ja je szlak mnie trafia, mam nadzieję, że w przedszkolu będzie jadła normalnie..
miłego dnia Wam życzę :) i pozdrawiam
  • awatar Dollamroth!: Tobie również miłego dzionka, żeby wszystko ułożyło się tak jak pragniesz ;)
  • awatar kokonowa: Wzajemnie ,miłego dzionka ze słoneczkiem w górze ;)
  • awatar TitoGallery- handmade: @Dollamroth: :) mam nadzieję :*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

tito
 
sutasz, onysk, elementy posrebrzane

IMG_3945.JPG

kolczyczki miały być sztyfcikami, ale z racji że nimi nie dysponuję, posiłkuję się tym co mi jeszcze zostało.

IMG_3948.JPG

Wisior na rzemień bądź łańcuszek ;)


IMG_3952.JPG


IMG_3950.JPG

brelok do kluczy, albo torby?...

IMG_3955.JPG


IMG_3967.JPG

miłej soboty życzę :) słonecznie sie zapowiedziała i nadal tak jest ;)
 

tito
 
Moi kochani, wczoraj listonosz przyniósł mi paczuszkę, rozpakowałam, co prawda w pudełeczku było wszystko prócz obiecanej instrukcji obsługi w j. polskim, ale dałam radę, papierosek jest wygodny w użyciu, wygląda zupełnie jak analog, tylko ciężkość inna
oto zapożyczone zdjęcie zestawu:

usbcigarette.jpg

bateryjki były podładowane, kartridże troche małe i za słabe, piszą że 1 pozwala na zaciągniecie do 100razy- w życiu!!!! maks 20 by jeszcze cokolwiek poczuć- wniosek- bez olejku ani rusz, by zaspokoić głód nikotynowy- druga sprawa 16mg to zdecydowanie za mało, pamietajmy, że analog to analog- inaczej smakuje, inaczej sie go pali..
dzis będę testować długość trzymania baterii, mam jedną ładowarkę, dwa papieroski- jeden dałam mężowi, drugi- wiadomo u mnie, pożyjemy, zobaczymy
jestem dobrej myśli, ale- koniecznie muszę kupić liquid bo bez niego i analoga nie dam rady...
na dzień dzisiejszy jadę na e... i analogu, więc chwilowo moje testowanie będzie bardziej opierało się na długosci trzymania baterii :/
jak zaopatrzę sie w wyzej wymieniony olejek jadę tylko na e- papierosku ;)
  • awatar kokonowa: Pij dużonie niegazowanej wody, dziennie 1,5 l ,aby wypłukać organizm z nikotyny.Ja na poczatku miałam zawsze pod reka obrane i pokrojone w słupki marchewkę aby coś miec w reku i chrupać ;).Powodzenia !!!
  • awatar Aleja skarbów: EE lepiej po prostu rzucić. Ja tak zrobiłam blisko rok temu i jakoś żyję. Może mam trochę mi się przytyło ale co tam :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

tito
 
broszka z filcu w dwóch kolorach, elementu uszytego z tasiemek sutasz okalających onyks

IMG_3937.JPG


IMG_3935.JPG


IMG_3938.JPG
 

tito
 
taśmy sutasz, perła majorka i koraliki jabłonex

IMG_3931.JPG


IMG_3930.JPG


IMG_3932.JPG

i jeszcze jedno- w słoneczku :)

IMG_3929.JPG
  • awatar izakaa: slicznie blyszcza, zawsze chcialam sprobowac ten sutasz ale break mi weny;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

tito
 
kolejna sieciowa bransoleta wykonana z drutu mosiężnego i korala czerwonego

IMG_3924.JPG


IMG_3925.JPG


IMG_3926.JPG
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

tito
 
koniec i kropka, właśnie zdecydowałam się na zakup e- papierosa, kliknęłam to tu, to tam, zrobiłam przelewik i pozostaje czekać. Patrząc na to, że dzień w dzień wydaję 10,50 na paczkę fajek, koszt 38,40 to nie dużo. Wiem, że na niektórych taki papierosek nie działa, ja nie wiem, czy na mnie zadziała i czy mi wystarczy, bo przecież tego inaczej sie pali niż analoga, ale...myslę, ze warto spróbować, nie wybrałam papieroska za 200zł bo nie wiem czy uda mi sie na e-fajkę przestawić, druga sprawa to koszty wymiany części do tej fajki, ten model który wybrałam jest w miare tani, kartidzie zależy gdzie 5-7zł za 10szt, atomizer, bateria na wymianę gdyby się zepsuła to koszt ok. 8-10zł więc tragicznie nie jest. Pozyjemy, zobaczymy, długo zastanawiałam sie czy nie kupić, moi znajomi palą e- fajki już pare lat, ja wiem, ze e- papieros ma pomóc pozbyć się nałogu, ale oni tak jak ja - dziwnie to zabrzmi- ale uwielbiają palić, a e- fajka jest o tyle ok, ze nie ma substancji smolistych, które rójnują nam płuca i nie tylko nam... więc...trzymajcie za mnie kciuki
aha jeśli będziecie chcieli dosyć często mogę zdawać Wam relację jak i co, tylko poczekajcie- papierosek musi do mnie dotrzeć- mam nadzieje, że wyślą w poniedziałek a ja najdalej w srodę zacznę go testować ;)
  • awatar TitoGallery- handmade: @isseut: pożyjemy, zobaczymy, jak nie spróbuję to nie będę wierdziała :) ale jestem dobrej myśli
  • awatar kokonowa: Życze powodzenia,ja nie pale z mężem od dwóch lat.Początek oj nie jest łatwy ,ale da się wytrzymać.Życze wielkiej wytrzymałości,i zaparcia.!!!
  • awatar izakaa: Trzymam mocnokciuki zeby ci sieudalo:)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

tito
 
Bransoleta wykonana z cieniutkiego drutu mosiężnego, nieregularnych kryształów górskich i ametystu, bransoleta na nadgarstek o obwodzie 15cm

IMG_3911.JPG


IMG_3912.JPG


IMG_3918.JPG
  • awatar heartbeat: świetny blog . ♥ ; ** • zapraszam do mnie . ! + mile widziane komentarze . ; ** jeśli Ci się spodoba , dodaj do obserwowanych and znajomych . ♥ ; **
  • awatar Kaia.♥: Bardzo fajna inspiracja . Podoba mi się :P Super blog:) Wpadnę tu jeszcze :d X¦X¦X¦
  • awatar TitoGallery- handmade: @Kaia..♥: inspiracja? oczywiście zapraszam do zaglądania
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

tito
 
taśmy sutasz, szklane kryształy, koraliki opalizujące jabłonex, jadeit, elementy posrebrzane
IMG_3907.JPG


IMG_3910.JPG
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

tito
 
koniec TitoGallery nastąpił...
Kochani te dwa lata tak szybko zleciały, że nie wiem...
teraz pozosaje mi tylko mieć nadzieję, że kiedys powrócę jako T.G.
a narazie muszę pochować swoje zabaweczki, wszystkie pozycje w galeriach są już niedostępne, czy powrócą do sprzedaży- kto to wie?...czy powstanie cos nowego?- kto to wie?- ja :p pewnie powstanie, bo bez biżu smutno jakoś będzie, a rączka świerzbi, oj jak bardzo....
..............................
a tak poza tym, Mateusz się wtkurował, czas na Julkę- katar, potem kaszel- taki delikatny, a od wczoraj chrypa, zanik głosu i odrywający się kaszel, ale taki z gardła, moze to gileeeeee?
tylko ten głos mnie martwi, gardło ją nie boli.
Tak czy siak w poniedziałek do lekarza, przeżywać dejavu- nawet nie wiem czy dobrze napisałam, pewnie nie, ale w miniony poniedziałek byłam z Synem, w nadchodzący bedę z Córką :/
miłego weekendy Wam życzę- już nie Tito... :(
czuję się tak jakbym odniosła osbistą porażkę, ale cóż życie to nie je bajka, tym bardziej w naszym kraju...
  • awatar Bafka: Tito, porazki nie konicznie sa porazkami. Wszystko zalezy od postrzegania. To co dzis wydaje sie byc porazka, z perspektywy czasu okazac sie moze bardzo konstruktywne. Zwyczajnie dlatego, ze z czasem sie moze okazac, ze owa porazka, byla nam potrzebna do tego, by pozniej odniesc wiekszy sukces. Zatem nie zamartwiaj sie, tylko zaufaj zyciu. Na pewno ma dla ciebie jeszcze niejedna mila niespodzianke w zanadrzu. A poki co zycze ci mimo choroby dzieci milego weekendu dla was wszystkich. Buziaki.
  • awatar TitoGallery- handmade: @Bafka: Kochana jesteś :*
  • awatar doll_divine: Dalej jesteś Tito. Dalej masz dar i wyobraźnie. I umiejętności! Pomimo tego, że kolejny raz masz pod górkę ( takie czasy :( ) to nie wolno się załamywać. Za każdym razem gdy masz pod górkę to w końcu nadchodzą dni, ze jest z górki. Póki co trzymaj sie moja śliczna i nie załamuj. Zdrowia dla całej Rodzinki życzę i spokojnego weekendu :*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 

Kategorie blogów