Wpisy oznaczone tagiem "towary luksusowe" (3)  

ekogroup
 
www.ekogroup.info/(…)za-piec-lat-zywnosc-ekologiczn… - Wraz ze wzrostem zamożności Polaków rosną ich wydatki na wysokiej jakości żywność. Produkty ekologiczne i tradycyjne, choć droższe, cieszą się coraz większą popularnością. Za pięć lat mogą stanowić ponad 10 proc. polskiej produkcj
 

bowa79
 
Tak jest zawsze. Kalkulatory kieszonkowe najpierw były towarami luksusowymi. Dekadę później rozdawali je przy zakupie benzyny. Jednego dnia, pierwsza Klaustrosfera do umieszczenia w ogródku za domem pojawiła się na rynku i Ziemia znalazła się w wielkim kłopocie. Najpierw zagrożenie wydawało się niewielkie. Urządzenie było nadal dość drogie, a jego system podtrzymywania życia zawierał tylko podstawowe funkcje i nie był atrakcyjny. Wymagało to ćwierć akra dobrej ziemi pod sześćdziesięciometrową kopułę. Zapewniało wodę i powietrze oraz recykling ludzkich odpadów, ale to było wszystko. Nie oferowało cyklu dzienno-nocnego i nic tam nie mogło rosnąć. Trzeba było zgromadzić żywności na 100 lat w postaci wojskowych racji „C”. Mało apetyczna perspektywa.
Jednak nie trwało to długo.
Wyniki badań technicznych, które były sprzedawane jako związane z przyszłymi podróżami na Marsa zostały wykorzystane na Ziemi. Na pustyni Arizony zbudowano osiedle w ramach pięcioletniego tajnego projektu. Gdy pierwsi jego mieszkańcy wyszli ze swego zesłania z tacami mufinków świeżo upieczonych z Bio Ciasta ze zboża wyhodowanego w kopule, pierwsze prawdziwe Klaustrosfery były gotowe do rzucenia na rynek.
Plastyk Tołstoj nazwał to Edenem numer jeden.
Pierwsze reklamy były kampanią zawierającą zwiastuny, pobudzającą ciekawość. Przedstawiały one rzeźbę Myśliciel, Rodina, rozmyślającego nad jabłkiem, a napis zawierał proste zwięzłe wezwanie „Pomyśl o tym.”
Plastyk uwielbiał enigmatyczne, małe prowokacje.
„Pomyśl o Ziemi, pomyśl o jabłku, pomyśl o Edenie, pomyśl o przyszłości. To wszystko jest tam w tym jednym obrazie. To jest wspaniałe, każdy to przyzna.”
Następnie ukazywało się jabłko, będące jednocześnie kulą ziemską. „Ziemia jest w niebezpieczeństwie! Krzyczał napis. „Recykluj! Wstąp do Greenpeace! Kup Klaustrosferę” Taka była strategia Plastyka na początku, aby utożsamić Klaustrosferę z zatroskaną osobą. Jeden procent ceny katalogowej Edenu Jeden był przekazywany bezpośrednio na rzecz Wszechświatowej Fundacji Natura.
Wszystko to działo się prawie czterdzieści lat temu. Teraz zarówno Klaustrosfera jak i Plastyk Tołstoj byli gigantami na skalę, o której magnaci wielonarodowi i medialni dwudziestego wieku mogli tylko pomarzyć. Tołstoj spełnił swoje marzenie i posiadał wszystkie media informacyjne i rozrywkowe, które przekazywały jego komunikaty.
W sercu jednak, nadal pozostał sprzedawcą. I dlatego właśnie, chociaż był tak wielki, stał teraz w swojej kuchni obserwując uszkodzony tankowiec pokazywany we wiadomościach i osobiście sztorcował swoich ludzi za to, że pozwolili jakiejś reklamie pączków wejść między niego, a należyte wykorzystanie katastrofy środowiskowej.
 

polandluxuryguide
 
WWW.ZYCIEWLUKSUSIE.PL adresowany jest do grupy społecznej w kraju i za granicą, która jest zainteresowana wysokim poziomem życia. Ideą naszego Serwisu jest bycie najlepszym i najbardziej wiarygodnym wirtualnym przewodnikiem po luksusie, przedstawiający Firmy oferujące wszelakie dobra luksusowe dostępne w Polsce. Pełni również funkcję promocji znanych polskich marek, poprzez zgromadzenie i skategoryzowanie poszczególnych branż oraz udostępnienie możliwości szybkiego i łatwego wyszukiwania produktu lub usługi. Propozycje Firm skierowane są do tych, którzy chcą funkcjonować w luksusowych warunkach życia codziennego. Grupą docelową są ludzie posiadający aktualnie wysoki materialny poziom życia oraz rosnąca grupa osób zainteresowanych i dążących do takiego poziomu standardu. Redakcja Serwisu dołoży wszelkich starań aby serwis zyciewluksusie.pl ciągle się rozwijał i prezentował kompleksową ofertę firm oferujących luksus w Polsce.
TwitterPol2.jpg
 

 

Kategorie blogów