Wpisy oznaczone tagiem "tunezja" (125)

gryszczunia

Wczoraj zawędrowaliśmy do Paryża spotkać się z naszym znajomym ktorego nie widziałam chyba 2 lata.
Po drodze kupiliśmy przepyszną herbatę miętowy taką jak pije się w Maroko plus do tego malutnie orzeszki do tej też herbaty mmm niego w gębie uwierzcie :)
Na obiad zaszliśmy do Tunezyjskiej restauracji "La mama",gdzie skosztowałam moje ulubione frikase

Napój Boga cidre

A po tym wszystkim,poszliśmy na spacer do Parku Belleville

• awatar Selti: Jeju, to jedzonko wygląda niepewnie :D ale zapewne jest smaczne xD
  • awatar AnnaMaria1990: @Selti: to bułka z ziemniakiem,jajkiem,tuńczykiem i oliwkami jak dla mnie pychotka :)

gryszczunia

Bilety kupione, lecimy do Tunezji. Poznam rodziców mojego chłopaka od 2 lat jesteśmy razem a tylko znam ich ze skype :D
nie lubię lecieć samolotem termin mamy na 19 grudnia powrót na 1 stycznia więć Boże Narodzenie i Sylwester z przyszłymi teściami :) Mój Miś zabiera ze mną choinkę do TN ulalala trzymajcie kciuki :*

Powiem Wam JESTEM SZCZĘŚLIWA <3
  • awatar Pretty hurts.: @AnnaMaria1990: o jacie;o ale na nfz i wszystko ze szwami?;o ja byłam u chirurga plastyka właśnie.; )I szwów nie mam. On powiedział, że jeśli bad hist-pat będzie złe to wtedy głębiej, szwy i blizna... a na razie tak 'normalnie'. Hah no racja.: ) Trzeba wytrzymać.
  • awatar AnnaMaria1990: na NFZ najwięcej miałam wycinane za jednym razem 5 pieprzyków, ale chyba też pójdę do plastycznego bo z twarzą nie ma co :)

oazatravel

www.video.pieniadz.pl/(…)katastrofa-libijskiego-sam…

ebook-czytaj-nas

Autor: Anna Kobus   Krzysztof Kobus

Choć Tunezja zwykle kojarzy się z plażami i hotelami, ten niewielki kraj oferuje fascynujące miejsca i historie. To tu legendarna Dydona wykazała się pomysłowością zdobywając ziemię, a dawna rzymska prowincja Africa zostawiła po sobie największy amfiteatr w Afryce (oraz nazwę dla całego kontynentu!). W poszukiwaniu dżinów powędrujemy zaułkami błękitnego Sidi Bou Said, w Tozeur poznamy, świat arabskich baśni, zaś na Saharze odnajdziemy miejsca znane z „Gwiezdnych Wojen”, a nawet przez chwilę trafimy na inną planetę! Odwiedzimy także oazy opuszczone po potopie, wyspę Dżerbę, na której zatrzymał się Odyseusz i dowiemy się jakie tajemnice skrywa święte miasto Kairuan

Mali podróżnicy w wielkim świecie to seria książek pokazujących różnorodne kraje poprzez podróż z dziećmi napisana przez rodziców (a przy okazji znanych dziennikarzy i fotografów) Annę Olej-Kobus i Krzysztofa Kobusa, prowadzących portal

Kiedy parze podróżników rodzi się dziecko, mogą zrobić tylko jedno – zabrać je ze sobą w drogę! A potem odkryć, że wyprawy z maluchem całkowicie zmieniają spojrzenie na świat. Na Bali trzyletni Staś zaczął nurkować, a na wyspach Gili czteroletni Michaś uczył się praktycznej ochrony środowiska, wypuszczając żółwie na wolność. W Chorwacji przekonaliśmy się, że w mieście przejście 400 metrów z przedszkolakami jest wyzwaniem, ale nad wodą potrafią maszerować nawet siedem godzin. Holendrzy zdradzili nam tajemnice mowy wiatraków, zaś w Szwecji dowiedzieliśmy się, do czego pięciolatek potrzebuje własnego noża. W Tunezji odkryliśmy po co na drzwiach wiszą cztery kołatki, dlaczego na pustyni najbardziej niebezpieczny jest deszcz oraz jak oszukać dżiny. Zaś Polska nauczyła nas, że każda podróż z dzieckiem jest inna, zaś by była udana warto zabrać ze sobą poczucie humoru, tolerancję dużo miłości i oczywiście dobrą mapę!

Szczegóły publikacji:
www.nexto.pl/ebooki/tunezja_p40726.xml?pid=154355

Więcej ebooków i innych publikacji znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki.html
oraz tutaj:
czytajnas.nextore.pl

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Załóż konto w Nexto i oszczędzaj nawet do 80%.
czytajnas.nextore.pl/nexpressopremium.xml#lp_premium
Tunezja - ebook.jpg

maykasahara

MayKasahara:

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

merciless-world-fuck

banzajpl

Z informacji opublikowanych przez portal huffingtonpost.co.uk wynika, że młodej kobiecie z Tunezji grozi śmierć przez ukamienowanie. Dziewczyna znana jako "Amina" pozowała topless do...
www.banzaj.pl/Kara-smierci-za-zdjecia-na-Faceboo…

pieniadz

Masowy protest w stolicy Tunezji
Tagi: Tunezja Protest Demonstracje Protesty Ze świata Data: 2013-02-09
www.video.pieniadz.pl/(…)masowy-protest-w-stolicy-t…

golassopl

golasso.pl: Kibice z Tunezji spadli z trybuny [VIDEO] rdir.pl/1psl5r #tunezja#Msakni#

banzajpl

Stany Zjednoczone zarządziły ewakuację swoich dyplomatów oraz ich rodzin z ambasad w stolicach Tunezji i Sudanu. Powodem takiej decyzji są antyamerykańskie demonstracje w tych krajach...
www.banzaj.pl/USA-Ewakuacja-dyplomatow-z-Tunezji…

fotokolice

Fotografie z Tunezji - ciepłego i bardzo kolorowego miejsca na ziemi. Zapachy przypraw, ciasne uliczki na starym mieście, w tzw. medinie, pyszny sok pomarańczowy, a przede wszystkim - ciepłe morze! Dla zmarzluchów jak znalazł, ja bardzo dobrze wspominam :)

pozdrawiam :)

justine145

'podsumowanie' wakacji, czyli *dużo zdjęć* :D

na początek kilka *widoczków*
mój hotel

2 hotele mijane po drodze

wielbłądy ^^

a tu ja i koleżanki :D

łucznictwo z Mido (trochę go na zdj widać :P )

bilard - nawet polubiłam :P

i jazda na wielbłądach :D

a tu nasza (niecała) kolekcja lakierów w hotelu ;)

i ponownie gradientowane łapki ;)

a teraz część *'pamiątek'* jeśli można tak powiedzieć :P
tzn. *kolczyki* jakie sobie kupiłam

i kulka z wielbłądem dla siostry ;)

a tu, po raz pierwszy na pingerze chyba, zamiast zdjęcia moich paznokci - macie mnie :D
  • awatar kaarmelowaa: świetne zdjęcia :) w końcu wiem jak wyglądasz :D
  • awatar SBK: super wczasy, też bym na takie pojechała. no no no. niezła laska z Ciebie! Koniecznie musisz nam się częściej pokazywać :)
  • awatar Fashionowa: świetne fotki ;)

superfit

seoxlc: Ja już po wakacjach. Było super!!! :) Szkoda, że to już po wszystkim :(

Zapewne jesteście ciekawi jak z moją wagą, a więc... udało mi się stracić kilogram!!! :)

Może nie jest to dużo, ale nie macie pojęcia jak to ciężko nie przytyć na wakacjach All Inclusive :)
  • awatar gość: coś o tym wiem. Mi również przybyło 2 kg po tygodniu urlopu, ale już pracuję nad tym i codziennie jeżdżę na rowerze.
  • awatar Szukającasiebie.: Ja tak samo właśnie wróciłam z wakacji i było przecudownie :D Ale przybyło kg gdzieniegdzie -.-
  • awatar Pazurem i winem pisane: Hej! Twój blog tak bardzo mi się spodobał, że postanowiłam zrobić o nim u siebie osobną notkę! Mam nadzieję, że się zgadzasz ;). Możesz ją przeczytać tutaj: seventh-stargazer.pinger.pl/m/13918155 Pozdrawiam!