Wpisy oznaczone tagiem "woods" (73)  

candiess
 
Candiess: Przeglądam sobie właśnie youtuba i trafiłam na ten klip. A że siedzę od godziny i ten pierwszy ma w sobie to coś ,sama nie do końca wiem co, co sprawiło że włączyłam go jeszcze raz, postanowiłam go tu wrzucić.

 

epartnerzy
 
Poukładane życie Maddie rozpada się jak domek z kart, gdy mąż odchodzi do kochanki, która spodziewa się jego dziecka. Maddie musi znaleźć pracę, ale to niełatwe, skoro od zawsze zajmowała się wyłącznie domem. Dzieci próbują pomagać, jednak źle znoszą rozstanie rodziców. Przyjaciółki proponują Maddie wspólny interes – otwarcie salonu spa dla kobiet. Liczą nie tyle na duży zysk, co na wyrwanie Maddie z marazmu. Chcą, by uwierzyła we własne siły. Przekonują ją też, by zaczęła się spotykać z Calem Maddoxem, który jest nią zainteresowany. Problemy z dziećmi, byłym mężem, nową pracą i nowym mężczyzną… tak dużo wyzwań dla kobiety, która nigdy nie była niezależna…

Promocja tylko 21 listopada 2015 r. - sprawdź na stronie:
epartnerzy.com/okazja-dnia.xml

Poza promocją publikację znajdziesz na stronie:
epartnerzy.com/(…)smak_nadziei_p36152.xml…

Książka w formacie EPUB (bez zabezpieczeń DRM) na PC, e-czytniki, smartfony i tablety. Możliwość pobrania PDF z poziomu Biblioteki (dla zarejestrowanych).

Darmowy fragment:
aspiracja.com/(…)smak_nadziei_ebook.pdf…

Smak nadziei - ebook.jpg


******
Więcej publikacji pod adresem:
epartnerzy.com
 

epartnerzy
 
Kiedy Mick O’Brien zaprojektował i zbudował nadmorskie miasteczko Chesapeake Shores, myślał, że tworzy raj na ziemi. Jednak dla niektórych członków jego rodziny to malownicze miejsce okazało się przedsionkiem piekła. Uciekło stąd aż troje dorosłych dzieci Micka. Teraz Abby, Bree i Kevin wracają po latach do domu, by uporać się z przeszłością i odbudować rodzinne więzi…

Bree O’Brien od dziecka marzyła o karierze literackiej. Wyjechała z rodzinnego miasteczka, by spróbować szczęścia w Chicago, ale tutaj nic nie układa się po jej myśli. Sztuki jej autorstwa nie odnoszą sukcesu, a życiowy partner przysparza więcej trosk niż radości. W tej sytuacji Bree ponownie stawia wszystko na jedną kartę. Zrywa z kochankiem, rezygnuje ze współpracy z teatrem i wraca do rodzinnego Chesapeake Shores. Czuje, że nadszedł czas na zmiany. Ku zaskoczeniu wszystkich otwiera kwiaciarnię w centrum miasteczka. Pragnie od nowa poukładać swoje życie, jednak ani rodzina Bree, ani jej były chłopak nie ułatwiają jej zadania…

Promocja tylko 19 października 2015 r. - sprawdź na stronie:
epartnerzy.com/okazja-dnia.xml

Poza promocją publikację znajdziesz na stronie:
epartnerzy.com/(…)zapach_zoltych_roz_p36738.xml…

Książka w formacie EPUB (bez zabezpieczeń DRM) na PC, e-czytniki, smartfony i tablety. Możliwość pobrania PDF z poziomu Biblioteki (dla zarejestrowanych).

Darmowy fragment:
aspiracja.com/(…)zapach_zoltych_roz_ebook.pdf…

Zapach żółtych róż - ebook.jpg
 

golassopl
 
golasso.pl: Tiger Woods ma romans z Lindsey Vonn [FOTY] rdir.pl/1prmpm #woods#vonn#
screenshot009.600.jpg
 

golassopl
 
golasso.pl: Tiger Woods romansuje z Lindsey Vonn? [FOTY] rdir.pl/1ploo6 #woods#vonn#
screenshot009.600.jpg
 

kciuk-pl
 
Jeśli dalej będzie mu tak dobrze szło i nie przestanie trenować to już wkrótce będzie lepszy od Tigera Woodsa.

Link: www.kciuk.pl/4-latek-z-niezwykle-celnym-okiem-a48972
 

myplanet
 
Hey :)
Do you like water?
do you like sun?
do you like world and woods?
You must go to protect this ;D
 

aaliyah203
 
Koszmarna, niesmaczna, nieetyczna, ale też błyskotliwa i odważna – tak różne epitety pojawiają się w komentarzach do nowej reklamy Nike. Dlaczego? Bo wystąpił w niej Tiger Woods – upadły idol Ameryki. Każdy ma prawo do powrotu, każdy ma prawo do rehabilitacji. Byle nie za szybko.
30 sekund czarno-białego filmu z Tigerem podzieliło amerykańską opinię publiczną. Sam golfista nie mówi w spocie ani słowa, co zresztą czyni reklamę jeszcze bardziej kontrowersyjną. Ale od początku.

Wydawało się, że Tiger Woods był dla Nike inwestycją bez ryzyka. Był przystojny, piekielnie utalentowany, ale i pracowity. Nie uprawiał niebezpiecznego sportu, w którym mógłby nagle złamać nogę lub brutalnie sfaulować rywala i stracić sympatię kibiców. Wpadki dopingowe w golfie też zdarzają się raczej rzadko.

W odróżnieniu od wielu wybitnych sportowców, którzy nie umieją odnaleźć się poza sportową areną, Woods wiódł życie przykładnego męża i ojca. Nie demolował pubów, nie wdawał się w bijatyki na dyskotekach i nie rozbijał się motocyklem. W pewnym sensie przewidywalny, ale nie nudny, najlepszy golfista świata został ikoną Ameryki – i to przed trzydziestką.

Marka Nike postawiła na Tigera już w roku jego sportowego debiutu w dorosłym golfie. W 1996 roku Woods podpisał z firmą kontrakt wart 40 milionów dolarów. Przedłużenie tego związku cztery lata później kosztowało Nike już 105 milionów. Woods stał się twarzą dynamicznie rozwijającej się przez ostatnią dekadę submarki Nike Golf.

Z jego pomocą zmieniono też wizerunek samego golfa, który ze snobistycznej gry dla elit stał się masową rozrywką Amerykanów, również czarnoskórych. Dziesięć lat temu Woods został najlepiej zarabiającym sportowcem świata i pozycji tej nie oddał aż do dziś.

Nieszczęśliwe zdarzenie poruszyło jednak lawinę, której nikt się nie spodziewał. W listopadzie 2009 roku Tiger uderzył samochodem w hydrant i drzewo tuż przed swoją posesją. Do wypadku miało dojść pod wpływem emocji po kłótni z żoną.

Szybko okazało się, że Woods od lat regularnie zdradzał żonę, liczba odkrytych przez media kochanek dobiła do 14. Gwiazdor zachowywał się przy tym wyjątkowo arogancko i, powiedzielibyśmy, nierozsądnie, niespecjalnie starając się zacierać za sobą ślady. Setki SMS-ów Tigera upublicznionych przez byłą gwiazdkę porno Joslyn James dopełniły żenującego upadku herosa.

Kiedy stało się jasne, że fali kolejnych rewelacji nie da się już zatrzymać, Woods i jego otoczenie zmienili front, usiłując sprowadzić seksaferę do prywatnej sprawy sportowca. Niestety, problemy osobiste najlepiej zarabiającego sportowca świata są też bardzo konkretnymi problemami biznesowymi jego sponsorów. Mało tego – straty poniesione przez firmy związane z podupadłą gwiazdą mogą być znacznie większe od tych poniesionych przez nią samą.

Jeszcze w grudniu 2009 roku straty udziałowców firm związanych z Woodsem wyceniano w sumie na 5 do 12 miliardów dolarów (według szacunków Christophera R. Knittela i Victora Stango, profesorów ekonomii w University of California). Ze związków z nim wycofały się firmy Accenture oraz AT&T; marka Gillette wprawdzie je utrzymała, ale zawiesiła emisję reklam z Tigerem.

Tiger Woods publicznie przyznał się do wielokrotnej zdrady, przeprosił wszystkich (wspominając również o sponsorach) za swoje postępowanie i nadużyte zaufanie oraz poddał się kuracji dla seksoholików. Oczywiście nie uratowało to jego reputacji, która została doszczętnie zdruzgotana, czego dowodziły kolejne badania opinii.

11 grudnia 2009 roku Woods oświadczył, że odchodzi ze sportu w celu uporządkowania życia prywatnego. Postawiło to pod znakiem zapytania nie tylko dalszą lojalność firm wobec przeżywającego potężny kryzys golfisty, ale w ogóle sens wspierania sportowca, który wycofuje się z życia publicznego na nieokreślony czas. Nike została z Woodsem na dobre i na złe. Albo – jak kto woli – spróbowała uratować resztki wartości marki Tiger Woods, w którą zainwestowała tak wiele.

Czy scenariusz wielkiego powrotu skruszonego idola do sportu (i wypełniania reklamowych zobowiązań wobec Nike) był rozpisany co do dnia już w momencie ogłaszania przerwy w karierze? Tego oczywiście nie wiemy. Zazwyczaj im bardziej nieodwołalne rozstanie, tym bardziej spektakularny powrót (vide Michael Jordan). Woods zdołał wytrzymać bez rywalizacji niespełna pięć miesięcy i wrócił do zawodowego golfa. Dla wielu – za wcześnie.

Reklamę Nike, autorstwa Wieden & Kennedy, wyemitowano tuż przed występem Woodsa na turnieju Masters 8 kwietnia br. Jej tytuł to „Earl & Tiger”.



Sam udział w reklamie stawia Tigera Woodsa w niewygodnej sytuacji – jeżeli ktoś uzna, że taki krok z jego strony to bezczelność, to jakość i treść reklamy są właściwie bez znaczenia. Na domiar złego w reklamie wykorzystano archiwalne wypowiedzi Earla Woodsa, ojca, pierwszego trenera i długoletniego mentora Tigera – zmarłego w 2006 roku.

Przeciwnicy reklamy określili ten zabieg jako co najmniej niestosowny. „Tiger, nauczyłeś się czegoś?” – pyta z offu ojciec golfisty. Woods nie odzywa się, nie robi nic poza wpatrywaniem się w kamerę zmęczonymi oczyma, z miną skruszonego dziecka słucha ojcowskich pytań.

Ta reklama to nie rehabilitacja, nie przeprosiny ani nawet nie ojcowska połajanka (choć do tego najbliżej). Nie jest arogancka, niewiele w niej zresztą z typowej reklamy (o funkcji filmu przypomina tylko firmowy swoosh Nike). Zażyłość Tigera z ojcem była wręcz legendarna.  Znające Woodsa osoby twierdzą, że trudno wyobrazić sobie coś, co byłoby dla niego bardziej osobiste, intymne i szczere niż nawiązanie do tej właśnie relacji.

Nie wszyscy podzielają tę opinię. Rozkład stanowisk pochlebnych i krytycznych jest zresztą bardzo ciekawy. Internauci wypowiadający się w komentarzach (oraz respondenci, m.in. w badaniu Ace Metrix) mają o niej zdanie w większości negatywne. Zwracają ironicznie uwagę, że powinno tu raczej znaleźć się nawiązanie do znanej reklamy Nike z lat 90. „I am not a role model”, z udziałem koszykarza Charlesa Barkleya.Branża reklamowa ocenia ruch firmy raczej pozytywnie, choć z pewną rezerwą. Najlepiej stosunek marketerów do reklamy oddają słowa dyrektora kreatywnego Euro RSCG z Chicago, Steffana Postaera, który powiedział serwisowi Advertising Age: „Nie jestem pewien, czy ta reklama mi się podoba, czy nie. Ale z pewnością chciałbym być jej autorem”.

W ankiecie AdAge tylko 38% głosujących stwierdziło, że reklama przyniesie marce Nike jakieś korzyści. Według statystyk serwisu Viral Video Chart spot z Tigerem nie zdobył wprawdzie Internetu, ale jest czwartą najchętniej oglądaną reklamą w ciągu ostatnich 30 dni.

Turnieju Masters Tiger Woods również nie wygrał – zajął przyzwoite, dające nadzieje na przyszłość czwarte miejsce.



  • awatar gorzka żołądkowa: "reklama" bazuje na niskim instynkcie i jego prostackiej twarzy. poza tym dostał grube tysiące/miliony za to, że po prostu stanął i się nie ruszał. nie lubiłam i nie ceniłam go nigdy. i nie chodzi nawet o wszystkie seks skandale. chodzi o potworną, przerażającą, amerykańską butę bijącą od tego typa. co innego jest być siebie pewnym. co innego jest być przekonanym, że jest się spełnieniem snów, półbogiem i nadczłowiekiem.
Pokaż wszystkie (1) ›
 

webspot
 
Jack Nicklaus says it will be difficult for Tiger Woods to break Nicklaus' record of 18 major titles if he skips 2010.

Link: sports.espn.go.com/golf/news/story?id=4809137

#english
 

webspot
 
One of Tiger's many mistresses, Loredana Jolie Ferriolo, is penning a tell-all book about the golf ace and claims that she witnessed him in gay encounters.

Link: www.radaronline.com/(…)exclusive-tiger-woods-mistre…

#english
 

webspot
 
Since the news of his “imperfections” hit the public scene, Woods has lost most of his major endorsement deals.  EA Sports have made it perfectly clear that they are sticking with Tiger. "Tiger Woods is still one of the greatest athletes in history," said EA Sports president Peter Moore.

Link: www.gamingahead.com/news/278/

#english
 

webspot
 
AT&T said it is ending its sponsorship agreement with Tiger Woods, joining consulting firm Accenture in dropping support for the golfer after allegations of extramarital affairs.

Link: online.wsj.com/(…)SB1000142405274870348360457463007…

#english
 

webspot
 
Tiger Woods will probably never have a movie made about his transgressions simply because signing off on something like that would reveal too much about his life (Sorry, Cuba Gooding Jr!)

Link: backporch.fanhouse.com/(…)casting-the-inevitable-ti…

#english
 

webspot
 
For the immediate future, the branding opportunities of professional golf have been utterly vacated by Tiger Woods' philandering. Camelot fell when Lancelot sinned against the realm. Same deal here. Get out now, sponsors. The golf brand has been wrecked.

Link: www.latimes.com/(…)la-fi-ct-neil22-2009dec5392207.c…

#english
 

webspot
 
People Magazine, citing two different sources, is reporting that Elin Woods is readying a separation from Tiger Woods, following weeks of revelations, including Tiger's own admission, of extramarital activity.

Link: ca.sports.yahoo.com/(…)People-Magazine-reports-Elin…

#english
 

webspot
 
Tiger Woods has been voted Athlete of the Decade by members of The Associated Press, his 10 years of incomparable golf outweighing nearly three weeks of a salacious sex scandal.

Link: www.sportingnews.com/(…)woods-voted-top-athlete-dec…

#english
 

webspot
 
He may be a damaged brand, but these companies might actually prefer the new Tiger Woods.  Hilarious list.

Link: www.mainstreet.com/(…)10-new-sponsors-tiger-woods…

#english
 

webspot
 
The Canadian doctor who performed a controversial medical procedure on Tiger Woods is under criminal investigation for drug violations, bringing scrutiny to his colleagues, including one who worked closely with BALCO athletes and A-Rod.

Link: www.nydailynews.com/(…)2009-12-14_tigers_doc_linked…

#english
 

 

Kategorie blogów