Wpisy oznaczone tagiem "wysiłek" (34)  

naszczyt
 
Wystarczy odnaleźć swój ulubiony rodzaj wysiłku, dobrać odpowiednią odzież i przyjemnie spędzać czas.

Chcesz by Twoja odzież była funkcjonalna i jednocześnie modna?
Zapraszamy do naszego sklepu.
balloon festival.png
 

epartnerzy
 
We współczesnym świecie depresja dotyka coraz więcej osób. Długotrwały smutek, poczucie beznadziei czy brak chęci do działania mogą być jej pierwszymi objawami. Poradnik pomoże ci rozwiać wątpliwości, czy twoje złe samopoczucie lub pogorszenie nastroju twoich bliskich jest związane z depresją. Książka przeznaczona jest zarówno dla tych, którzy podejrzewają, że oni sami lub ktoś z ich otoczenia padł ofiarą depresji, jak i dla tych, u których choroba została zdiagnozowana.

Poradnik bardzo dokładnie opisuje objawy i przyczyny depresji oraz tłumaczy, dlaczego tak trudno ją rozpoznać i pokonać, choć to możliwe. Pokazuje, jak ważne dla wyzdrowienia są poczucie własnej wartości, otwarte wyrażanie emocji i wsparcie bliskich. Na podstawie testu predyspozycji, licznych ćwiczeń w formie pytań oraz tabel emocji obiektywnie ocenisz swój stan psychiczny. Dzięki konkretnym przykładom i analizom przypadków dowiesz się, czy wyparcie, racjonalizacja, wyolbrzymianie lub czarnowidztwo nie stoją na drodze do twojego wyleczenia. Autorka – doświadczona psychoterapeutka – zwraca również szczególną uwagę na problem depresji, która dotyka najbliższych. Pokazuje, jak mądrze im pomagać, jakich działań unikać i jak skutecznie motywować do leczenia. Specjalne arkusze pomogą rozpoznać alarmujące objawy. Przytoczone w książce relacje osób, których walka z depresją zakończyła się sukcesem, będą dla ciebie dużym wsparciem i przykładem, że pokonanie tej choroby jest możliwe.

poradnik trafia w Samo Sedno:
- uczy, jak rozpoznać objawy depresji u siebie i bliskich dzięki przejrzystym tabelom, schematom i ćwiczeniom
- opisuje przyczyny choroby – skąd się bierze i dlaczego pokonanie jej wymaga wysiłku
- prezentuje sprawdzone i skuteczne metody walki z depresją
- uświadamia, jakie czynniki blokują wyzdrowienie i jak się z nimi uporać
- pokazuje, jak wspierać najbliższych zmagających się z chorobą
- pomaga przejąć kontrolę nad własnym życiem i ustrzec się przed nawrotem choroby

o autorce:
Dorota Gromnicka – psycholog i doświadczona psychoterapeutka. Studiowała na UKSW w Warszawie, Uniwersytecie La Sapienza w Rzymie oraz Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończyła Szkołę Psychoterapii w podejściu integracyjnym. Prowadzi psychoterapię indywidualną oraz grupową w Warszawskim Ośrodku Psychoterapii i Rozwoju „Strefa Zmiany”.

darmowy fragment:
aspiracja.com/(…)samo_sedno_depresja_jak_pomoc_sobi…

Pełna wersja:
epartnerzy.com/(…)samo_sedno_-_depresja__jak_pomoc_…


W Salonie Cyfrowych Publikacji ePartnerzy.com - GWARANCJA 100% SATYSFAKCJI, a także gwarancja najniższej ceny ZAPEWNIONA!

******
Więcej publikacji pod adresem:
epartnerzy.com

Samo Sedno - Depresja. Jak pomóc sobie i bliskim - ebook.jpg
 

grubasek008008
 

Grubasek Wita . ♥

24 luty 2015r

Jest ciężko, cholernie ciężko. Pot spływa, zmęczenie dopisuje ale czego się nie robi aby zobaczyć na wadze kilka kilo mniej? : ) Wchodzę dzisiaj na wagę przed śniadankiem a tam oo 2,1kg mniej ! ; ) Poczułam się od razu lepiej i mimo chwili zwątpienia nie poddam się !

Ćwiczenia :

wyzwanie -> 70 brzuszków
wyzwanie -> 70 przysiadów
wyzwanie -> 80 skrętoskłonów
wyzwanie -> 45 skłonów
wyzwanie -> 35 nożyc pionowych
wyzwanie -> 35 nożyc poziomych
wyzwanie -> 15 damskich pompek
wyzwanie -> 45 pajacyków
mel b cardio -> 13min
marsz z praca rąk -> jak na razie tylko 20min
Dzień bez słodyczy -> Zaliczony !
Dieta -> Zaliczona !

Wasz Grubasek . ♥

*MOTYWACJA*

images (10).jpg
Pokaż wszystkie (2) ›
 

grubasek008008
 

23 luty 2015r Ćwiczenia :

wyzwanie -> 65 brzuszków
wyzwanie -> 65 przysiadów
wyzwanie -> 75 skrętoskłonów
wyzwanie -> 40 skłonów
wyzwanie -> 30 nożyc pionowych
wyzwanie -> 30 nożyc poziomych
wyzwanie -> 10 damskich pompek
wyzwanie -> 40 pajacyków
mel b cardio -> 13min
Zumba 'Bom, Bom" -> 4 mn
marsz z praca rą -> 40min
Dzień bez słodyczy -> zaliczony !
Dieta -> Zaliczona !
 

iwilljustdoit
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

trocheinnanizty
 
hejj:D wczoraj cwiczyłam z Mel B. 35minutowy trening (
)i wieczorem zrobiłam jeszcze 100 przysiadow i 100 brzuszkow było nawet ok... chociaz rabo obudziłam sie i poczyłam straszne zakwasy...;c ale trudno jakos dałam rade, przed chwila skonczyłam cwiczenia z Melanie, hmm podobaja mi sie choc sa meczace.. w kilku momentach juz nie dawałam rady wiec robiłam polowe tego co ona...;/ no ale dobre i to. chwile temu trafiłam na liste z treningami cardio ktore maja za zadanie spalic tkaknte tłuszczowa, strasznie duzy wybor mysle ze jutro cos z tego dorzuce ( www.bycidealna.pl/(…)spis-treningow-video-spalajacy… )dzisiaj wieczorem pewnie jeszcze pocwicze, jesli pogoda pozwoli to wyjde poskakac na skakance :D bede dazyła do celu i sie nie poddam! jest kilka osob ktore mnie motywuje i dziekuje im za to :D bedzie dobrze w koncu mam taka nadzieje!
Pokaż wszystkie (4) ›
 

bleori
 
Lemureeeeek: Wracam do was. Chcę się podzielic wrażeniami z treningu z Ewą Chodakowską :)

'Skalpel' i 'brazylijskie pośladki' zaliczone!

Czuję się świetnie. Na początku myślałam, że nie dotrwam, ale spięłam się w sobie i skończyłam trening!

Dawno nie czułam się tak dobrze :) Czuję wszystkie mięśnie! Jest wspaniale. Jestem pełna energii.

Każdemu polecam te cwiczenia. Nie myślałam, że pójdzie mi tak dobrze, a jednak :D

Mam nadzieję, że przetrwam chociaż ten miesiąc, a może i więcej.

Zachęcam wszystkich!
Pokaż wszystkie (5) ›
 

sayok
 
fuckin' perfect: W życiu nie warto iść na skróty. Najbardziej smakuje to, co kosztowało najwięcej wysiłku.
  • awatar Caroline11: właśnie dodałam pierwszą cześć opowiadania, zobacz moze Ci się spodoba:)
  • awatar Kiss of Death . ! .: Własnie! .
  • awatar Moda1234.70: Dokładnie i jest to poczucie, że zrobiliśmy wszystko co mogliśmy. :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

bebutterfly1
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

fiterka
 
Crossfit czyli intensywne ćwiczenia odchudzające i rzeźbiące ciało- próbowałaś już?
fitnella.pl/crossfit-trening-nie-tylko-mistrzow.html
Ja tak i muszę powiedzieć, że jestem
pod ogromnym wrażeniem. Nie powiem, żebym zaraz stała się ogromną zwolenniczką tego sportu,
jednak od czasu do czasu warto wybrać się na trening tego rodzaju.
Crossfit czyli intensywne ćwiczenia odchudzające i rzeźbiące ciało, mają za zadanie zmęczyć, wypocić, a na koniec płakać
ze zmęczenia oraz szczęścia, że dokonało się czegoś niesamowitego.
Jeśli jeszcze nie próbowałaś, wybierz się w wolnej chwili. Odprężysz się i nabierzesz szacunku do własnego ciałka.
 

ryo
 
Bilans ze wczoraj:


02.02.2014.jpg


1881,60 - 600 (ćwiczenia ABT) = 1281,60 / 1100 - zaliczam, wahania +/- 100 kcal są dopuszczalne, nie dajmy się zwariować.

Masakra ale dziś mam kaca.
 

superstyler
 
Pamiętacie aby podczas wysiłku nawadniać organizm? Nie wiecie kiedy wybrać wodę a kiedy izotonik? Artykuł Ani rozwieje wasze wątpliwości. Znajdziecie w nim też przepis na domowy napój izotoniczny.

www.superstyler.pl/(…)napoj-izotoniczny-jak-zrobic-…
napoj-izotoniczny-jak-zrobic-izotonik-napoje-izotoniczne-przepis-picie-wody-fitness-blog-superstyler.jpg
 

malgranda
 
Jak już pisałam wcześniej: moi rodzice się rozwiedli. Od tamtego momentu czasami bolało mnie serce. Jednak jakoś od tego roku zaczyna mnie boleć też przy wysiłku fizycznym, co jest dziwne, bo (co prawda od roku już nie), ale całe życie uprawiałam sporty, grałam w drużynie. Dwa razy zdarzyło się, że było mi słabo i miałam wrażenie, że zaraz po prostu zemdleję. Kiedyś powodem był stres, ale teraz? Ciekawe. Idę w sierpniu do kardiologa, zobaczymy co powie. :)
Pozdrawiam, M.
 

xlosesomeweightx
 
Cześć chudzinki!
Długo się zabierałam do tego, by tu wrócić. To daje motywacje. Może w końcu się na to zebrałam dzięki pogodzie za oknem :)
Poprawiacie coś jeszcze czy już macie spokój? Mnie jeszcze niemiecki został.

Więc mój dzisiejszy bilans:
Ś: pół bułki z zapiekanym serem
ŚII: nie było, chyba, że liczyć kaktusa (lody)
O: makaron tagiatelle z pomidorami i kurczakiem i bułka z serem zapiekanym
P: nic
K: dwie kromki chleba z siemieniem lnianym, serkiem wiejskim, szczypiorkiem i sałatą

trening: pogromca celulitu Ewy Chodakowskiej.

a teraz poinspirujmy się troszkę :)
buźka :*
 

kusawkusejkiecy
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

kusawkusejkiecy
 
dzień zaliczony do udanych i wyczerpanych na wszystkie możliwe sposoby ! To wszystko dzięki moim wspaniałym "grubaskom" :* bez nich nie było by tak łatwo ! uwielbiam z nimi biegać, ćwiczyć, wygłupiać się i JEŚĆ ! haha.

od teraz idziemy do przodu, jest cel, motywacja...
oby było jak najlepiej !  

Jutro lekkie śniadanko, burza mózgów w szkole iiii BIEGAMY BIEGAMY !!! dajemy z siebie wszystko

BUZIACZKI :*
559447_425844384130749_969759089_n.jpg
 

yurika
 
Yurika: Och... Właśnie zakończyłam mój pierwszy Skalpel z Ewą Chodakowską. Moja kondycja woła o pomstę do nieba. Zmęczenie jest, ale jakieś takie przyjemne. Czuję mięśnie brzucha i łydki przy wchodzeniu po schodach. Oczywiście jak to u mnie zawsze pot lał się strumieniami (może trochę przesadzam...). Postanowiłam podjąć wyzwanie 90 dni do zmiany jakości mojego życia. 90 dni to stosunkowo dużo czasu na wprowadzenie zmian. Zdrowa dieta, codzienne ćwiczenia, rezygnacja z windy, chodzenie pieszo zamiast jazdy autobusami(gdy to możliwe). Zamierzam również zadbać o samopoczucie i równowagę wewnętrzną, myślę nad rozpoczęciem praktyki codziennego kwadransa medytacji przed snem (oczywiście zamierzam to odseparować od religii, którą wyznaję). Zacznę więcej czytać, regularnie oczyszczać umysł zapisując wszystko, co go zaprząta, nauka będzie priorytetem, ale nie zapomnę oczywiście o utrzymywaniu kontaktów towarzyskich. Podsumowując zacznę pracę nad sobą. Oficjalnie program startuje od jutra. Nie wiem, czy ktokolwiek to przeczyta, ale jeżeli przeczyta i zechce się przyłączyć i zmienić coś w sobie i swoim życiu, podnieść jego jakość, przełamać swoje bariery, dać z siebie więcej itd. to będzie mi bardzo miło gdy doda komentarz, w którym to zasygnalizuje, ponieważ im więcej wsparcia się ma tym łatwiej się motywować.
 

yurika
 
Yurika: Czy tylko ja jestem takim strasznym leniem, miałam ćwiczyć... Jeszcze dzisiaj rano pisałam, że zamierzam, ale nie będę. Nie lubię tego wszystkiego, szczerze mówiąc wolę zacząć od spacerów i wchodzenia na te piekielne dziesiąte piętro schodami niż tak jak wczoraj zasuwać godzinę, być spocona i mieć zakwasy na brzuchu... Hm, i powinnam zmniejszyć ilość dostarczanego pokarmu. Malutkie kroczki ku sukcesowi. Uwielbiam chodzić, mogę chodzić godzinami. Zastanawiam się czy jakbym wprowadziła do codziennej rutyny 1,5 godzinki żwawego spaceru czy mogłoby to ujść jako dodatkowy wysiłek? I te schody, pewnie po jakimś czasie przestanę mieć nareszcie zadyszkę...
 

walczacaofigure
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

kobietanietypowa
 
A więc od dzisiaj z Panią *Mel B*, znaną z Gilrsbandu z lat 90. *Spice Girls*, zaczynamy trening :)




Bo wiecie Drogie Panie, kosmetyki to nie wszystko ;)
  • awatar WalczaceOmarzenia: Och też się muszę w końcu wziąć za ćwiczenia:):*
  • awatar BożaKrówka: @WalcząceOmarzenia planuję również robić na nogi i będę zdawała relację ze zgubionych centymetrów :)
  • awatar mmalutka: ćwiczyłam z nią brzucho i pośladki ;D fajne ćwiczonka ;p zapraszam do siebie ;)
Pokaż wszystkie (3) ›
 

icantexplain
 
•thin&happy•: No więc nie idę na tą noc kina.. mama się nie zgodziła. Jestem trochę zła, bo miałam szansę i następną będę miała dopiero za rok. Trochę się obraziłam na mamę i nie pojechałam z nią do sklepu, a teraz żałuję, bo dzwoniła do mnie i mówi, że są super ciuchy na święta.. no ale bywa. Dzisiaj pewnie więcej poćwiczę, bo liczę, że jutro na wadze z przodu zobaczę *5*.. no ale nie mów hop, póki nie przeskoczysz.
Poza tym podjadłam sobie dwa wafle kukurydziane (z nudów), ale one mają na szczęście niewiele kalorii, więc nic się nie stało. Musli na kolacje zjem, ale chyba mniej kaloryczne, więc przypuszczam, że wyjdzie jakieś 200, a nie 250 kalorii. No, zobaczę.
tumblr_mevf12Qqyn1qdzpbco1_500_large.jpg
Pokaż wszystkie (3) ›
 

icantexplain
 
•thin&happy•: Dzisiaj zamiast steppera 1,5h tenisa. Już zrezygnowałam z innych ćwiczeń, wymęczyłam się na tenisie i *wygrałam z tatą* ;D Jestem z siebie dumna. Naprawdę, czuję, że żyję.
Jutro idę kupować prezenty dla całej rodziny, dziadkowie przyjeżdżają na święta, więc muszę kupić prezenty dla 7 osób.. podejrzewam, że zejdą na to z 3-4 stówy. No, ale ja mogę tyle wydać, chcę, żeby inni byli zadowoleni (;
*Nareszcie kończy się poniedziałek, nienawidzę poniedziałków*
tumblr_me4ygu9l3m1reugs5o1_400_large.png
  • awatar haze: 300-4000 zł? Jej, nawet jakbym chciał tyle wydać, to nie byłabym w stanie;P tenis jest świetny! nie potrafię grać, ale chciałabym umieć;P
  • awatar audacieux: Tenis to dobry sport, trochę się poruszałaś więc na pewno sporo spaliłaś. Z tego co widzę to w ogóle całkiem ładnie ci idzie, trzymaj tak dalej.
  • awatar mademoiselle-skinny: 300-400zł... ja myślę, że na prezenty wydam pół mojej pensji czyli 1200zł :/
Pokaż wszystkie (4) ›
 

 

Kategorie blogów