Wpisy oznaczone tagiem "wyszczuplanie" (11)  

estetiklaser
 
Lato, wakacje, wypoczynek…

Jeśli chcesz by Twoje ciało wyglądało jeszcze lepiej - nasi specjaliści oferują zabiegi wyszczuplające i ujędrniające, których efekt jest natychmiastowy.
www.szukaj.kbf.pl/index.php…
dobrakosmetyczka.pl/(…)estetiklaser.html…


Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty!
depilacja_laserowa_lato_bielsko.jpg
 

ladygreen
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Lady Green:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

zielonakraina
 

Aby przyspieszyć spalanie tłuszczyku na biodrach i udach, warto sobie zafundować dwa razy w tygodniu poniższe zabiegi, które ujędrnią i wyszczuplą ciało.

KĄPIEL WYSZCZUPLAJĄCA - do rondelka wsypuję po jednej garści igliwia sosnowego, świerkowego oraz z modrzewia i zalewam 2 litrami wody. Doprowadzam do wrzenia, gotuję jeszcze przez 10 minut. Po odcedzeniu wywar wlewam do wanny i gotowe!

PEELING ANTYCELLULITOWY - mieszam cztery garście drobnej soli, łyżkę mielonej kawy i pół łyżeczki cynamonu. Skrapiam taką ilością wody, żeby powstała gęsta papka. Masuję wilgotną skórę nóg, zaczynając od stóp.Na koniec spłukuję dokładnie pod letnim prysznicem.

KĄPIEL ANTYCELLULITOWA - 4 łyżki suszonego bluszczu zalewam 1/2 l wrzącego octu winnego. Odstawiam na kilka godzin. Następnie odcedzam i wlewam do kąpieli. Dodaję też do niej 3 - 4 czubate łyżki alg w proszku.


sosna.jpg
 

fruityshine
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

nomorediets
 
2 dni - zaliczone. W obu około 1000 - 1100 kcal.
Uwaga - wczoraj przyszło hula hop! Od razu wzięłam się do kręcenia - straaasznie wciąga! Kręciłam około 1,5 czego efektem są 2 wielkie siniaki po bokach. Ale nie dam się i dzisiaj też co najmniej 20 minut.

I jeszcze sprawa do Was - znacie jakieś naprawdę skuteczne ćwiczenia na wyszczuplenie nóg i ramion? Bo moje nogi są bardzo tragiczne. I jestem w stanie poświęcić dużo czasu dziennie, by jak najszybciej je wymodelować. Jakieś pomysły? ;)

fhbksebh.jpeg


tumblr_mbl3lnU4Wp1r57c0eo1_500.jpg


tumblr_mbpg7gb94w1qz4d4bo1_500.jpg


tumblr_mcmdlfuOqH1rk1ra8o1_500.jpg


tumblr_mcqhzuMzii1qba6fno5_250.jpg


tumblr_mcu90aWQZp1ri9z4uo4_250.png


tumblr_mcwp5vc42t1r9rwato1_500.jpg


tumblr_md2j28KWKN1rkvb0so1_500.jpg


tumblr_mdc6ckmIer1qc6azdo1_500.jpg


tumblr_mdtctqcL9n1rl73yto1_500.jpg


wfwfrwrefwer.jpg


z208628079.jpg
  • awatar beautiful dream ♥: teeż lubię Huuuuuula Hooooooop. <33
  • awatar Sasha Jaroslawow: Bieganie? ;) A jeśli masz duże mięśnie to najlepiej rozciąganie, które wydłuża i wysmukla mięśnie.
  • awatar Eteryczna†: Ja pierwszy raz kręciłam chyba 15 min, a i tak obudziłam się jak dalmatyńczyk ;) Siniaki znikają po kilku dniach, a po około tygodniu przestają powstawać. :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

agza
 
agza: Witam, to mój enty blog na pingerze. Ale ten zakładam na niedługo, mam nadzieję. Moim celem jest schudnąć. Zamierzam schudnąć około 13 kilogramów bez zbędnych wyrzeczeń. Nie zamierzam się głodzić, czy faszerować tabletkami odchudzającymi. Plan jest taki: jem to co wcześniej (czyli zawsze, od domowej roboty hamburgera po chudą rybę z salsą truskawkową (nie przepadam za fast foodem i mocno modyfikowanym jedzeniem), jem tyle samo, ale w mniejszych porcjach i częściej. Nie zamierzam układać morderczego treningu na cały tydzień. Ćwiczę niedługo, ale codziennie - regularnie.

Zależy mi, aby prowadzić blog do końca mojego odchudzania, aż osiągnę cel. Nie będzie wpisów typu: codziennie rano i wieczorem melduje się na blogu, jak będzie czas, to napiszę jak mi idzie.

Plan jest taki (ułożony i rozpoczęty wcześniej, ale realizację przerwał wyjazd, a teraz zmienił się mój tryb życia, skończyły się wakacje, lato i założyłam własną firmę, ale idąc dalej):

Tabela 30 dni do odznaczania kolejnych, które minęły.

Pierwsze 7 dni, codziennie (obojętnie o jakiej porze dnia) - 20 brzuszków.
Po 7 dniach, codziennie (obojętnie o jakiej porze dnia) - 40 brzuszków, ale po 20 w serii (czyli np rano 20 i po południu kolejne 20)

W miarę możliwości, gra w kosza koło 40 min raz na 2-3 dni.
Oprócz tego tenis stołowy i rower bez ograniczeń.
No i basen. 1 raz w tygodniu, ale pobyt około 3 godziny.

I teraz klucz do sukcesu. Zawsze najpierw posiłek, a potem aktywność. Czyli jem obiad lub kolację przed koszem, przed ping pongiem, przed basenem lub przed robieniem brzuszków. Nigdy odwrotnie. Wieczorem ewentualnie kanapka czy szklanka mleka albo owoc - coś lekkiego.

W tydzień 2,5 kilo, przy mojej kiepskiej przemianie materii.

Dobrze, to zacznijmy.

Waga startowa:

około 59 kilogramów
(waha się 30-40 deko w zależności, czy się jest głodnym czy najedzonym)

Rozmiar:

M/L

CEL:

Waga - 47 kilogramów
Rozmiar - S/M

Mam 24 lata i 160 cm wzrostu.

Kilka lat temu ważyłam około 45-47 kilogramów, chcę wrócić do górnej granicy tej wagi. Jak najszybciej. Bez udziwnień.
  • awatar Abi & Nika: bardzo mądrzę mówisz. powodzenia, trzymam kciuki :)
  • awatar agza: @Abi & Nika: dzięki Ci wielkie. Chcę pokazać wielu osobom, także sobie, że tak można. Łatwo i przyjemnie.
  • awatar whitedreams: powodzenia ;*
Pokaż wszystkie (3) ›
 

lynntibi
 
Northern Star:

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

fruityshine
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

katrine
 
Zimą najczęściej przybywają nam dodatkowe kilogramy... nie chce wychodzić się z domu, nie mówiąc już o fikaniu na fitness! Dlatego może by teraz zapisać się na jakieś zajęcia? A w kwietniu regularnie na basen? Póki co można się ratować kosmetykami, np. lipid shock, które ułatwiają spalenie tkanki tłuszczowej:
blog.bielenda.pl/2011/02/20/wiosenny-retusz-sylwetki/
 

gabi78krk
 
maestria.krakow.pl/(…)dlaczego-warto-utrzymywac-odp…

0. Modelowanie ciała zaczyna się od myślenia o celu.
1. Jedz wolno.
2. Włącz do swojej codziennej diety świeże owoce i warzywa...
...
... Weź kąpiel lub długi prysznic.
  • awatar czarna89: Długie kapiele sprzyjaja cellulitowi ;/
Pokaż wszystkie (1) ›
 

 

Kategorie blogów