Wpisy oznaczone tagiem "zdrowa dieta" (109)  

foreveraloes
 
AloeTeam:
Calcium (04-10).jpg

A do obiadu solidna porcja witamin i minerałów, czasami zdrowa dieta nie wystarczy dlatego warto wspomóc ją przemyślaną suplementacją.
Forever Calcium to wsparcie zdrowych kości w tym również zębów.
Z wiekiem zdolność organizmu do przyswajania wapnia może maleć.
Ten produkt został zbilansowany tak, aby dostarczać organizmowi znaczących ilości wapnia, magnezu, cynku, manganu, miedzi oraz witamin C i D, by przyczyniać się do zachowania właściwej struktury i funkcji kości. Dodatkowa wzmocni twoje zęby, skórę, włosy i paznokcie.
Warto spróbować, przy zakupie Forever Calcium mogę zaoferować atrakcyjny rabat.
Kontakt: zaneta.forever@gmail.com
 

foreveraloes
 
AloeTeam:
Artic Sea Main.jpg

A do obiadu proponuję trochę kwasów Omega-3 i Omega-6 zawartych w Forever Arctic Sea w idealnych proporcjach co jest niezwykle ważne w zrównoważonej diecie. Specjalnie opracowane proporcje Omega-3(olej z ryb z Morza Arktycznego, olej z kalmarów oraz oliwa z oliwek), naśladują dietę bogatą w ryby i owoce morza. Co w naszym położeniu geograficznym jest istotne, ponieważ wzbogacenie codziennej diety w świeże ryby, nieskażone zanieczyszczeniami i owoce morza graniczy z cudem,
a jakoś produktów znajdowanych w sklepach jest również do przemyślenia.
 

foreveraloes
 
AloeTeam:
122.jpg

17351265_1388948757844321_179020740_n.jpg


Polecam bardzo ciekawą lekturę, która wyjaśnia dlaczego aloes powinien być obecny w naszym codziennym życiu
i jakie korzyści z tego płyną :)
 

fitlovinpl
 
Jeśli szukasz zdrowszych, świątecznych przepisów, które pozwolą Ci zaoszczędzić kalorie to wspaniale się składa! Koniecznie zajrzyj jak zrobić piernik, który nie zrujnuje całorocznych efektów diety i ćwiczeń :)

www.fitlovin.pl/(…)254-piernikowe-ciastka-marchewko…
 

jokermanka
 
DSC08980.JPG

Mój dzisiejszy obiad :) Nic wielkiego ale w końcu udało mi się zmusić aby coś zjeść (coś tzn. mam na myśli konkret, a nie jakieś słodkości ;)).
 

jokermanka
 
  • awatar Mrs.Haribo: ja znalazłam super sposób na takie danie ale w wersji bardziej sycącej :) Plaster gotowanej szynki z biedronki (lub tej wędzonej) tnę na pół, smaruję twarożkiem jak kanapkę, na srodek kładę ogórka pokrojonego w słupki i zawijam. Z jednego plastra 2 rulony, robię z dwóch plasrtów. a jeden plaster ma 30 kcal :)
  • awatar Mama FIT: @Mrs.Haribo: @Mrs.Haribo: Czy Twoje rolowane plastry są bardziej sycące to nie wiem skoro moja porcja sama w sobie ma 100 kcal do tego zdecydowanie więcej białka niż w plastrach szynki bo aż 18 g ;) Ale też super pomysł z rulonami :) Ja czasami w roli "kanapki" używam np. liści różnych sałat czy kapust i też wpycham w środek jakąś szynkę, plaster żółtego sera, ogór kiszony czy jakieś warzywko i roluję podobnie jak Ty - pyyycha ;) Tylko ja zawsze daję jakiś dodatkowy tłuszczyk (np. ser żółty w takiej kanapce, jeśli to na kolację) abym była syta ;) U mnie dieta raczej nie polega na liczeniu kalorii i na zasadzie "im mniej tym lepiej" ;) Dzięki za wpis Mrs.Haribo :)
Pokaż wszystkie (2) ›
 

jokermanka
 
  • awatar Lovely Mess: Jadła bym :)
  • awatar Mały Grubasek: Wygląda bardzo smacznie :)
  • awatar Mama FIT: Dziękuję dziewczyny :) Sałatka pycha jeśli ktoś lubi ogórki kiszone (ja uwielbiam i mogłabym jeść je ze wszystkim i do wszystkiego ;)).
Pokaż wszystkie (3) ›
 

wiktoriaw
 
DSC02747.JPG

Mój pomysł na dzisiejszy obiad - szybko, zdrowo i pożywnie czyli kremowa czerwona zupa kalafiorowa z dodatkiem ryżu ;)

Więcej tutaj:
piekne-cialo-plaski-brzuch.blogspot.com/(…)czerwona…

Pozdrawiam ciepło,
Wiktoria W.
 

wiktoriaw
 
DSC02388.JPG

Placki. Buraki i jabłko obieramy ze skórki, myjemy, przecieramy na tarce lub w robocie kuchennym na najmniejszych oczkach w cienkie paseczki. Utarte surowe buraki mieszamy z utartym jabłkiem, dosypujemy poszatkowane drobno orzechy, dodajemy pestki słonecznika i dyni, rodzynki, nasiona chia i lnu, amarantus, wlewamy 1 łyżeczkę oliwy z oliwy oraz wyciskamy sok z 1 plastra cytryny. Całość dokładnie mieszamy, doprawiamy solą, czosnkiem, pieprzem, majerankiem wedle uznania. (Na tym etapie ja sałatkę jadłam samą, taką doprawioną już na śniadanie :) Smakuje rewelacyjnie w wersji "na surowo" oraz na ciepło w wersji placków ;)).

Więcej tutaj:
dieta-paleo-przepisy.blogspot.com/(…)paleo-placki-z…

Pozdrawiam ciepło,
Wiktoria W.
  • awatar izkku: wygląda pysznie :) zapraszam do siebie :)
  • awatar PinaBela: Oooo takiego cuda jeszcze nie jadłam
  • awatar Z książką W obiektywie: Jeszcze nie zdążyłam zjeść śniadania, a takiej ochoty na obiad sobie zrobiłam :) mniam !:)
Pokaż wszystkie (4) ›
 

 

Kategorie blogów