Wpisy oznaczone tagiem "zdrowy tryb życia" (102)  

briggs
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
briggs:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

badbunny
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Bad Bunny:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

badbunny
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Bad Bunny:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

badbunny
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Bad Bunny:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

myvanityfair
 
Witam!

Przede mną ważne dni, najtrudniejszy egzamin, przeprowadzka do nowego mieszkania, poszukiwania nowej pracy i podjęcie się zdrowego trybu życia. Chciałabym im sprostać..
Ale nie będę Was zanudzała różnymi aspektami mojego życia, skupię się na jednym, między innymi - ZDROWY TRYB ŻYCIA. Co skłoniło mnie do takiej decyzji? Właściwie nie wakacje, plaża i piękne stroje kąpielowe. Gdzieś w środku zaakceptowałam siebie taką jaką jestem i myśl, że nie posiadam figury jak aniołek z victoria's secret. Zrobię to dla czystego zdrowia, bo jak wiemy zdrowe odżywianie i ćwiczenia wpływają pozytywnie na nasz organizm. A także dla mojego partnera, który szykuje się do pracy w wojsku. Uznałam, że wesprę go w działaniu, postaram się razem z nim.
Dlatego od tego momentu na blogu mogą pojawiać się wątki odnośnie moich postępów czy bilansu dziennego posiłków bądź ćwiczeń jakie polecam.
Dodam, że dwa lata temu postanowiłam zmienić swoje nawyki i siebie. Poprawiła mi się samoocena, nabrałam pewności siebie i zgubiłam 5 kilo, co w moim przypadku robiło ogromną różnicę. Oby tym razem było podobnie. Trzymajcie kciuki! A może dołączycie?  
large (1).jpg


large (2).jpg


large (3).jpg


large (4).jpg
Pokaż wszystkie (4) ›
 

malgorzata.g1
 
Spokey.jpg

*Odnalazłam prawdziwy wehikuł czasu!!!* Od kiedy mam *skakankę,* potrafię przenieść się w lata dziewięćdziesiąte, czyli czasy mojego dzieciństwa.  W tamtym okresie granie w gumę czy *skakanie na skakance* było czymś w 100% naturalnym. Była to fantastyczna rozrywka i doskonała dawka ruchu dla młodego organizmu. Dziś ten rekwizyt z dzieciństwa przeżywa swój renesans. Zapytacie dlaczego? Dlatego, że *trening na skakance* to jedna z najtańszych, a jednocześnie bardzo skutecznych form treningu aerobowego.
skakanka.jpg

*Do swoich treningów wybrałam skórzaną skakankę Quick Skip marki Spokey.* Skakanka kosztuje jedynie *25,45 zł* i można ją dostać w sklepie sportowym *ABA SPORT* aba-sport.pl/product-pol-8010-Skakanka-skorzana-…
To klasyczka skakanka bokserska z drewnianą, profilowaną rączką, która dobrze dopasowuje się do dłoni. Zapewnia to stabilny i pewny chwyt. Długość rzemienia to 275 cm. Skakanka jest bardzo solidnie wykonana i na pewno posłuży mi przez długie lata.
skakanka 2.jpg

*Trening ze skakanką zmusza do wysiłku całe ciało.* Podczas treningów wzmacniają się mięśnie nóg, mięśnie ramion,pośladków, brzucha.Zwiększa się elastyczność i sprawność stawów. Znalazła informację, że 5 minut skoków na skakance tak samo skutecznie ujędrnia nogi, co przebiegnięcie ok. 800 metrów. To idealne rozwiązanie dla osób, które tak jak ja nie przepadają za bieganiem. Skacząc na skakance zwiększamy swoją sprawność, koordynacje ruchową, wytrzymałość i kondycję. *Pół godziny intensywnego skakania pozwala spalić około 300-400 kcal!*

Przed rozpoczęciem treningu należy dobrze rozgrzać stawy. Do skakania należy wybrać miękką powierzchnię. Ja skaczę na trawie w parku. Nie ukrywam, że lepiej skacze mi się na betonie, ale skakanie na trawie jest mniej kontuzyjne dla stawów.
*Przeciwskazaniem do skakania na skakance są: dużą nadwaga lub otyłością, problemami z krążeniem lub ostrą niewydolnością serca.*

Skakanie na skakance dość szybko przynosi pożądane efekty. Trening powinien zwiększać intensywność i szybkość, a także ilość skoków stopniowo. *Spróbujcie-naprawdę warto!*
Polecam Wam zajrzeć do sklepu aba-sport.pl/, gdzie znajdziecie wszystko, co potrzebne osobom prowadzącym aktywny tryb życia.

***************************************************
*Kochani, od dziś wchodzi promocja na skakankę. Nowa cena 22,90 - jest to najniższa cena na rynku zarówno allegro jak i wśród sklepów internetowych.*
  • awatar Girl Power ♥: Też lubię sobie pokicać, ale nie za długo, bo potem bolą mnie kolana, już nie te lata :D
  • awatar W zdrowym ciele zdrowy duch: Muszę wrócić do skakania na skakance :) Te z rzemienia są o wiele lepsze od plastikowych. Szybciej widać efekty ćwiczeń :)
  • awatar Kosmetyczka Ani: Interesujący wpis. Może się skuszę :)
Pokaż wszystkie (39) ›
 

lucyannmargaret
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

unigue1dea
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
unigue-dea:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

maala_mi
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

ideologia76
 
~ Dążymy do perfekcji ;): Witajcie. Mam tu dla was kilka motywacji.
                 :)


brz.jpeg


brze.jpeg


brzeee.jpeg


brzees.jpeg
 

ideologia76
 
Witajcie. Jest już prawie 21 godz, dlatego myślę że już więcej nic nie zjem (oby). A jeśli będę bardzo głodna to po prostu wypiję szklankę wody i pójdę spać. Nie chcę już dalej przedłużać dlatego zaczynamy z wyjątkowo słabym bilansem...

Śniadanie: bułka słodka z makiem
Obiad: kilka niewielkich łyżek warzyw na patelnię (na prawdę zjadłam masakrycznie mało, bo nie chciałam i nie za bardzo mi smakowały)
+ herbata do śniadania i trochę ponad 2 l. wody.
Trening: Rolki - 30 min. Sprzęty do ćwiczeń - 30 min., 50 brzuszków

Wiem, wiem słabiutko dziś. Zjadłam nie dużo jak widać. Z treningami dziś trochę słabiej bo załapałam lenia.. :( `Ola.
 

ideologia76
 
~ Dążymy do perfekcji ;): Cześć! Nie dawno wróciłam z rolek. Byłam dokładnie 36 minut. Planuję jeszcze dziś pójść na maszyny do ćwiczeń na jakieś półgodzinki i może na 15-20 minut na bieg no ale co do Tego nie jestem pewna. Wiem tyle że mam dziś wielkiego lenia. Tak zmieniając temat chce  wam jeszcze napomknąć o aplikacji Lifesum która mi bardzo pomaga przy diecie. Mam ograniczenie kalorii ok. 1000 i jest idealnie. Choć i tak jem mniej, no ale cóż. Jak na razie już nie mam nic ciekawego do opowiedzenia za to dużo do roboty do zrobienia. Spadam kochani, i pozdrawiam ciepło! *Będę później* ;) `Ola
brzuu.jpg
 

ideologia76
 
~ Dążymy do perfekcji ;): Witajcie tak z rana! Śniadanie już zjedzone.. Może nie powinnam zjeść akurat takiego jak dziś no ale ponoć to ważny posiłek dlatego można sobie pozwolić. Raz jeszcze nikomu nie zaszkodził :) Jakie dziś plany? Przede wszystkim zjeść mniej niż wczoraj, ale jakoś nie jestem pewna osiągnięcia Tego celu. Co jeszcze? Hmm.. Z pewnością jakaś aktywność fizyczna. Myślę że dziś postawię na rolki, sprzęty, rozciąganie się - czyli podobnie jak wczoraj aczkolwiek będą w większych ilościach. Wody wypiję 2 litry - nie więcej. Nie lubię pić, ale w końcu takie ilości są zalecane. No to co.. Poczytam trochę gazetę i poranne ćwiczenia się kłaniają. Mój telefon właśnie wysłał mi powiadomienie że na nie już pora. Dzisiaj kardio i nóżki.  
Ja zmykam a wy trzymajcie kciuki żeby się wszystko powiodło. *Wieczorem bilans oczywiście*.

brzuch.jpg


Tu taka mała motywacja.  `Ola.
 

getfitlife
 
Walczysz z otyłością
tumblr_nrujmz3vg41rjkit2o1_500.jpg


Zwiększasz poczucie własnej wartości
tumblr_nrsupmUKDE1tdgyr4o1_500.jpg


Obniża ryzyko wysokiego ciśnienia krwi i chronisz się przed cukrzycą
tumblr_nrv45hLBtB1ssf6yno1_500.jpg


Niszczysz stres
tumblr_nh2lwe85qA1tt9lrzo1_500.jpg


Do napisania Fitnesiaki!
Ew. ;*
 

fashionbyfit
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

maala_mi
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

fashionbyfit
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

fashionbyfit
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

fashionbyfit
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

fashionbyfit
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

xgrubaska
 
3 dzień bez słodyczy
3 dzień bez alkoholu
3 dzień bez podjadania
3 dzień diety
4 dzień treningu z Mel B i Tiffany

Posiłki:
*Śniadanie-Płatki kukurydziane na chudym mleku
*Drugie śniadanie- 1 niewielkie jabłko, 2 małe mandarynki
*Obiad- 1 filet z ryby sola
*Podwieczorek- kasza manna na chudym mleku
*Kolacja- mix sałat ze szpinakiem, pomidorem, połową cebuli

Umieram. Ból jak cholera. Ale motywacja nie ginie, bo jeśli teraz się za siebie nie wezmę to za rok o tej porze będę żałować, że tego nie zrobiłam. Warto pocierpieć i przejść tą cholernie długą drogę ale wygrać lepszą wersje siebie i zgubić te pieprzone zbędne kilogramy! A do wakacji coraz bliżej... :D


*W następnym poście postaram się przełamać i dodać zdjęcie mojej sylwetki*
  • awatar gość: Skąd bierzesz te posiłki? ..bo spoko są.:)
  • awatar JaGrubaska: @gość: Sama wymyślam sobie jadłospis. Jem wszystko co lubię, ale z głową. Zupełnie odrzuciłam np. wszelakie cukry (w tym soki owocowe kupione w sklepach), tłuszcz i potrawy smażone, a także biały chleb, mąkę i ziemniaki. Ważne, żeby dieta opierała się na daniach ze składników, które lubisz. Bo to co jesz ma Ci smakować, a nie zniechęcać Cię do diety. Jeśli też walczysz o lepszą sylwetkę, życzę powodzenia i wytrwałości!:)
Pokaż wszystkie (2) ›
 

fashionbyfit
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 

Kategorie blogów